قاضی‌پور: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه روحانی اختیارات نداشته است

قاضی‌پور: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه روحانی اختیارات نداشته است 7  خرداد - 98
اگر این ادعای پاسدار قاتل  قاضی پور درست است چرا هیچ رئیس جمهوری به اندازه روحانی زیر تیغ تیز انتقادشدید جناح غالب نبوده است؟.ضمن اینکه اختیارات روحانی هرگز قابل مقایسه بادوران احمدی نژاد نیست که نه مورد انتقاد جناح غالب نبود که هرگاه ازسوی جناح مغلوب مورد انتقاد واقع می شد به شدت جناح مغلوب مورد تهاجم جناح غالب و خامنه ای وپاسداران ورسانه های شان قرار می گرفت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه تاکنون هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه آقای روحانی اختیارات نداشته، گفت: دولت هر اندازه که قوی باشد به نفع نظام است. ما نمی‌خواهیم دولت را تضعیف کنیم، اما دولت هم نباید آه و ناله کند.
قاضی‌پور: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه روحانی اختیارات نداشته است
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خصوص دادن اختیارات بیشتر به وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی به اندازه آقای روحانی اختیارات نداشته است. هم طرح‌ها و هم لوایحی که در مجلس تصویب می‌شود در راستای خواسته‌های دولت و آقای رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و البته حل مشکلات است که در این قوانین همه اختیارات دائما در اختیار دولت و هیأت وزیران است.
وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما قانونی تصویب نمی‌کنیم که آیین‌نامه اجرایی آن را در اختیار هیأت دولت قرار ندهد و اختیارات را عملا به دولت می‌دهیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقام معظم رهبری در این شرایط جنگ اقتصادی به سران سه قوه اختیارات خاصی داده‌اند، در نتیجه نباید بهانه‌ای داشته باشند.
قاضی‌پور خاطرنشان کرد: ما خوشحال می‌شویم که رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دائما در هر یک از نقاط کشور پروژه جدیدی را افتتاح کند، اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که این پروژه‌ها اکثرا در دولت‌های قبل کلنگ‌زنی و کار آن شروع شده است و سوال ما این است که آقای روحانی برای دولت‌های آینده چه پروژه‌ها و حتی پروژه‌ای را شروع کرده است؟ ما انتظار داریم آقای روحانی از این فرصت طلایی که مجموعه نظام و رهبر معظم انقلاب به وی داده‌اند حداکثر بهره‌برداری را داشته و در جهت منافع مردم گام بردارد و عمل کند.
وی در پایان گفت: دولت هر اندازه که قوی باشد به نفع نظام است. ما نمی‌خواهیم دولت را تضعیف کنیم، اما دولت هم نباید آه و ناله کند.