اهپیمایی روز جهانی در سراسر کشور آغاز شد


پس از 40 سال سیاست نابودی و محوموشکی از روی کره زمین اسراییل که از سوی پاسداران وحامیان شان ادعایش شده است . اکنون به نمایشات محدود حضورآتش به اختیار وبسیجیان و ساندیس خوران  منجر شده است.
راهپیمایی روز جهانی در سراسر کشور آغاز شد
استان ها - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس در صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با 10 خرداد 98 در استان های کشور آغاز شد.
این آئین چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس است که هر سال با حضور گسترده و توفنده ملت ایران در شهرها و روستاهای سراسر کشور برگزار می‌شود؛ امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ (رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز رسمی حمایت از ملت فلسطین اعلام کرد و از آن زمان راهپیمایی روز جهانی قدس با شرکت پرشور و میلیونی ملت ایران هر سال گسترده‌تر از قبل برگزار می‌شود.
امروز و در حالی که منطقه خاورمیانه با سیاست‌های خصمانه امریکا و راهبرد تفرقه افکنانه صهیونیست‌ها در کانون توجه افکار عمومی جهان است راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بسیار مهم و در واقع با حضور گسترده و میلیونی ملت ایران و مسلمان جهان به منزله تیر خلاص به قلب مستکبران و صهیونیست‌های غاصب است.
مردم روزه دار استان‌های مختلف کشور با توجه به اهمیت مسائل منطقه و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی امروز یکصدا و هم نوا با هم به خیابان‌ها آمده و با مشت‌های گره کرده فریاد خشم و انزجار خود را بر سر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی می‌ریزند.
بر اساس اعلام مسؤولان، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در نزدیک به یک هزار شهر کشور برگزار می‌شود و ملت روزه دار ایران همصدا با مسلمانان سراسر جهان با گام‌های استوار و محکم و طنین گرم شعارهای خود لرزه بر اندام دشمنان اسلام خواهند افکند.
راهپیمایی روز جمعه دهم خرداد شهرهای مختلف کشور در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد و بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی
این آئین را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.
با توجه به اهمیت روز جهانی قدس، شخصیت‌ها و مقام‌های کشوری سخنرانان پایانی راهپیمایی خواهند بود و در پایان مراسم قطعنامه‌ای خوانده می‌شود که با فریاد تکبیر حاضران به تأیید راهپیمایان می‌رسد.