رییس جنبش حماس در غزه: قدرت مقاومت از حمایت های ایران است


این اعتراف حماس راه هرگونه فرار وتوجیه گری سیاست جنگ افروزی  سپاه  قدس از طریق حماس وجهاد اسلامی مقابل اسراییل وناامنی وبی ثباتی منطقه را مسدود می کند.
رییس جنبش حماس در غزه: قدرت مقاومت از حمایت های ایران است
تهران – ایرنا – رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در غزه گفت: اگر حمایت ها و پشتیبانی های ایران نبود، امروز مقاومت اسلامی فلسطین چنین قدرتی نداشت.
به گزارش شبکه المیادین، «یحیی السنوار» روز پنجشنبه در همایش بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در غزه، افزود: ایران ما را به موشک مجهز کرد درحالی که کشورهای عربی ما را تنها گذاشتند.
وی اضافه کرد: ایران ما را به موشک هایی مجهز کرد که هنگامی که «بئرالسبع» را هدف قرار دادیم دنیا شگفت زده شد.
السنوار گفت: در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ نیز مقاومت اسلامی فلسطین با کمک ایران، تل آویو را با موشک های فجر هدف قرارداد.
وی اظهار داشت: مقاومت به توسعه توانایی ها و جنگ افزار های خود تا زمان نابودی اشغالگران ادامه می دهد و اگر دشمن بار دیگر به غزه تجاوز کند، مقاومت، تل آویو و دیگر شهرهای اشغالی را با موشک های بیشتری مورد هدف قرار خواهد داد.
رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه گفت: تلاش هایی برای تاثیر گذاری بر آگاهی و هوشیاری امت اسلامی در جریان است ولی فلسطینی ها دوستان و دشمنان خود را به خوبی می شناسند و قدس اکنون معیار و شاخص است.
السنوار اضافه کرد: کسانی که به قدس خیانت کنند در صف دشمنان و کسانی که با اندیشه آزادسازی قدس همراه شوند در صف دوستان و هم پیمانان ما قرار دارند و البته کسانی که می خواهند برای حفظ تاج و تخت خود، قدس را بفروشند نیز در صف دشمنان قرار دارند.
وی خطاب به سران کشورهای اسلامی که در مکه گردهم آمده اند نیز گفت: اگر می خواهید تخت و عزت خود را حفظ کنید، عزت شما در حمایت و درپیش گرفتن گزینه مقاومت است، یا نامتان با عزت و سربلندی در تاریخ ثبت خواهد شد و یا در طول تاریخ شما را لعن و نفرین خواهند کرد.
السنوار به حکام شذکت کننده در نشست مکه هشدار داد که از خواسته های رییس جمهوری آمریکا پیروی نکنند و در کنار فلسطین و قدس بمانند.
رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه گفت: ملت بحرین در کنار مقاومت فلسطین ایستاده و ارتباطی با نشست منامه ندارند.
السنوار افزود: مقاومت فلسطین آمادگی این را دارد که هیزم آتش ناکام گذاشتن معامله قرن باشد.
وی گفت: معرکه واقعی در مرحله آینده در کرانه باختری و در مقابله با طمع ورزی های اشغالگران است.
رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه از گروه های مقاومت فلسطینی خواست برای مقابله با طرح معامله قرن باهم متحد شوند.