اجمالی/امام جمعه موقت اصفهان: دروغ و تهمت به راحتی در فضای مجازی ترویج می‌شود

اجمالی/امام جمعه موقت اصفهان: دروغ و تهمت به راحتی در فضای مجازی ترویج می‌شود13 اردیبهشت-98
مروج سانسور ودروغ گویی وهل دادن مردم به فضای مجازی رژیم ولایت فقیه ورهبر وکارگزارانش می باشد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز به راحتی دروغ و تهمت در فضای مجازی ترویج می‌شود که شهادت طلبه همدانی نمونه‌ای از این مسأله است.
اجمالی/امام جمعه موقت اصفهان: دروغ و تهمت به راحتی در فضای مجازی ترویج می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: تقوا سرمایه عظیمی است ولی به‌راحتی هم به دست نمی‌آید، از اینکه انسان به بعدی از دستورات اسلام عمل کند نمی‌تواند خود را متقی بداند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: متقی طبق فرمایش قرآن، کسانی هستند که ایمان به خدا، قیامت، ایمان به ملائکه، برپاداشتن نماز و دادن زکات و در سختی‌ها و امتحانات الهی و فشارهای دشمن قوی هستند و این سختی‌ها آن‌ها را از مسیر خدا منحرف نمی‌کند و کسانی که به این نسخه عمل می‌کنند راست می‌گویند و متقی هستند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه مبارک مضان و پایان ماه شعبان تصریح کرد: از خداوند بخواهیم که در این روزهای باقی مانده ماه شعبان پاک و پاکیزه وارد ماه رمضان شویم چرا کسی که ناپاک وارد ماه رمضان شود از فضیلت آن محروم خواهد شد.
میردامادی بیان داشت: خداوند هرکس را که دوست داشته باشد او را زنده نگاه می‌دارد تا ماه رحمت و آموزش را درک کند، روزها و شب‌ها، زمان و مکان متفاوت هستند، درست است همه روزها و سرزمین‌ها از آن خداست اما طبق قرآن مجید و گفته خداوند متفاوت است مثلاً در مکان‌ها، مکان مکه متفاوت وفضیلتی بر مکان‌های دیگر دارد، زمان‌ها هم متفاوت است شب جمعه افضل شب‌های دیگر است و ایام ماه رمضان، روزهایش بهترین روزها و شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است به‌طوری‌که خواب روزه‌دار عبادت و نفسش تسبیح عبادت است.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد:توصیه می‌کنم حداکثر استفاده را از ماه رمضان بکنید و در همه ابعاد و مقدمه رحمتش و برکت آن شریک شوید، افطار و سحری بدهید، بسیار قرآن بخوانید و در آن تفکر کنید و نسبت به زیردستان، شاگردان و خانواده محبت را افزون کنید تا از صراط آسان بگذرید.
وی تأکید کرد: امیرالمؤمنین فرمودند از پیامبر پرسیدند عملی که از همه اعمال بالاتر است کدام است؟ پیامبر فرمودند، بالاترین و پر فضیلت‌ترین عمل، گناه نکردن است، دروغ نگوییم، تهمت نزنیم، امروز به راحتی دروغ و تهمت در فضای مجازی ترویج می‌شود که شهادت طلبه همدانی نمونه‌ای از این مسأله است.
خبر در حال تکمیل است...