امام جمعه موقت جم: اولویت آموزش و پرورش تکمیل مدارس در حال احداث باشد

امام جمعه موقت جم: اولویت آموزش و پرورش تکمیل مدارس در حال احداث باشد  13 اردیبهشت-98
آموزش وپرورش باید بودجه دراختیار داشته باشد تابتواند اقدام به تکمیل  یا احداث مدارس کند.
امام جمعه موقت شهرستان جم با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر مدارسی که در حال احداث است به بهره‌برداری برسند
امام جمعه موقت جم: اولویت آموزش و پرورش تکمیل مدارس در حال احداث باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت الاسلام عباس فتحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرجم با گرامی‌داشت یاد شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: معلمان جهادگران مبارزه با جهل هستند و معلمان و آموزش و پرورش نقش اساسی برای پیشرفت جامعه و کشور ایفا می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان جم با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان تصریح کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر مدارسی که در حال احداث است به بهره‌برداری برسند. طبق گفته مدیر آموزش و پرورش دو مدرسه دیگر در شهرستان به زودی کلنگ زنی می‌شود که اولویت اول باید تکمیل مدارسی باشد که در حال احداث است.

وی به روز مطبوعات اشاره کرد و ابراز داشت: مطبوعات نقد را باید شفاف بیان کنند و اطلاع رسانی صادقانه انجام دهند. خبرنگاران اگر مطالب خود را صادقانه منتشر نکنند، مشکلات زیادی در جامعه به وجود می‌آید و وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

فتحی با بیان اینکه نیاز امروز کشورمان همدلی و اتحاد است تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در اتحاد و همدلی دارند و خبرنگاران با نقدهای سازنده خود می‌توانند زمینه‌ساز پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف باشند و خبرنگاران سعی کنند به دور از کینه شخصی، صادقانه و در راستای منافع کشور مطالب خود را انتشار دهند.

خطیب جمعه جم با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: رمضان ماه رحمت و برکت است و مردم قدر این ماه را بدانند و از ثواب‌های این ماه بهره ببرند؛ در این ماه درهای برکت به روی مردم باز می‌شوند، این ماه، ماه بندگی و راز و نیاز با خداوند است و مسؤولان فرهنگی شهرستان  تلاش کنند تا حرمت این ماه نگه داشته شود.