شمخانی:حمله
برنامه ریزی شده دشمن به عسلویه خنثی شد . 4 آدر-98
چگونه است بیش از
40 سال که دشمن شناسی شده وبا دشمن مبارزه
می شود . بااین وجود اعتراف شده دشمن همه جا نفوذ کرده و حضور دارد
.چون دشمن مردم ناراضی و به جان آمده ایران است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:حمله
برنامه ریزی شده دشمن به عسلویه خنثی شد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری
فارس، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتوگو با خبرگزاری «آنا»
درباره حمله برخی از اغتشاشگران به تأسیسات عسلویه، گفت: «حمله به عسلویه
توسط دشمن برنامهریزی شده بود».
وی اضافه کرد: «به نظر میآید دشمن
به دنبال این بود کاری که انصارالله یمن در حمله به تأسیسات سعودی کرد را
اینجا تلافی کند که نتوانست موفق شود».
به گزارش آنا، «علی ربیعی» سخنگوی
دولت در حاشیه جلسه هیات دولت از تلاش برای انفجار تأسیسات خط لوله نفتی عسلویه و
برنامهریزی برای حمله به مراکز حساس مخابراتی در شیراز و برخی از مراکز
نظامی خبر داده بود.