نماینده مجلس: اعتراضات آبان در ۷۱۹ نقطه ایران رخ داد


نماینده مجلس: اعتراضات آبان در ۷۱۹ نقطه ایران رخ داد 10 آذر -98
 واقعاً سیدعلی خامنه ای رمال خچالت نمی کشد از اتهام زدن که حالت خودزنی وتف وتاق وریش برایش داشته است .چون  برای رد گم کردن با بی شرمی ودور از درک انسانی وواقعیت معترضان ناراضی که محصول عملکرد رهبری   فصل الخطابش می باشند را متهم به شورشی اغتشاش گر عامل دشمن بیگانه می کند در حالی که نماینده مجلس ارتجاع اذعان کرده اعتراضات آبان در 719 نقطه ایران رخ داد یا بنابراعتراف خامنه ای رمال دشمن در 719 نقطه در کشور مدعی امن ترین کشور جهان وقدرت برترمنطقه نفوذ کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس اعلام کرد که ۷۱۹ نقطه ایران درگیر اعتراضات آبان ماه بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمد جواد کولیوند روز شنبه ۹ آذر گفت که «در روز اول اعتراضات نسبت به گران شدن بنزین، در ۷۱۹ نقطه از کشور شاهد شلوغی و اغتشاش بودیم».
پیش از این قاسم ميرزايي نيكو، نماينده دماوند در مجلس، گفته بود که اعتراض‌های اخیر در بیش از ۵۰۰ نقطه کشور رخ داده است.




با این حال مقامات و قوه قضائیه هنوز آماری از جزئیات نقاط درگیر در اعتراض‌ها و تعداد کشته و بازداشت‌شدگان ارائه نکرده‌اند.
حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس، از بازداشت حدود هفت هزار نفر از معترضان خبر داده است.
در همین حال آقای کولیوند گفت که در استان البرز ۴۰۰ نفر بازداشت و ۲۰۰ نفر از آنان آزاد شده‌اند.
همچنین کیومرث عزیزی، فرمانده نیروی انتظامیِ شرق استان تهران، روز شنبه از بازداشت ۲۰ نفر دیگر در ارتباط با اعتراضات اخیر در این استان خبر داد.
وی به هویت دستگیرشدگان و مکان دقیق بازداشت آنان اشاره ای نکرد.
دو روز پیش نیز محسن خان چِرلی، فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران،‌ با ادعایی مشابه از دستگیری ۳۰ نفر در غرب استان تهران خبر داده بود.
آن طور که این دو مقام نیروی انتظامی تهران اعلام کرده‌اند، شناسایی و دستگیری کسانی که در اعتراضات اخیر نقش داشته‌اند، همچنان در دستور کار این نیرو قرار دارد.
به رغم درخواست نهادهای مدنی و حقوق بشری، حکومت ایران هنوز آمار دقیقی درباره تعداد بازداشت‌شدگان و کشته‌های اعتراضات سراسری در این کشور ارائه نداده است.