اقتدار پلیس اغتشاشاگران را زمینگیر کرد
نماینده قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلام گفت: این اقتدار و صلابت پلیس بود که اغتشاشگران را زمینگیر و دشمنان انقلاب و نظام را از دستیابی به اهدافشان بازداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد تجری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته و بهدنبال برخی مطالبهگری مردم از دولت، عدهای از عناصر داخلی دشمنان دست به اقداماتی زدند که که برای مدت کوتاهی در جامعه هرج و مرج ایجاد شد.
وی افزود: این افراد که تحت آموزش دشمنان سرسخت انقلاب نیز قرار گرفته بودند با سوءاستفاده از شرایط ایجاد شده دست به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مراکز خدماتی و عمومی کرده و حتی به اموال مردم نیز رحم نکردند.
نماینده قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان نیروی مقتدر انتظامی با ورود به موقع خود اجازه فعالیت بیشتر به اغتشاشگران را نداد و کنترل اوضاع را در دست گرفت.
وی ادامه داد: بدون شک اگر صلابت و اقتدار پلیس نبود اتفاقات بدتری رخ میداد، اما از خودگذشتگی ماموران در برابر عوامل داخلی دشمنان این اجازه را از آنها گرفت.
وی گفت: در این میان ماموران انتظامی کرمانشاه نیز بسیار مقتدرانه در صحنه دفاع از امنیت استان حاضر شده و حتی یک شهید بزرگوار را نیز تقدیم نظام کردند.
تجری تصریح کرد: این شهدا سندهای افتخار نیروی انتظامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر هیمنه انقلاب میافزاید.

*درایت نیروی انتظامی به ناآرامیها پایان داد
احمد صفری نیز با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته ماموران پلیس، گفت: درایت و تدبیر نیروی انتظامی به ناآرامیهای صورت گرفته اخیر پایان داد و آرامش را به کشور بازگرداند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ماموران جان برکف پلیس در ناآرامیهای اخیر توانستند علاوه بر مقابله با عوامل و سرسپردگان داخلی دشمنان نظام، در مراحل بعدی بسیاری از آنها را نیز شناسایی و دستگیر کنند تا درس عبرتی باشد برای آنان که به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.
صفری همچنین با قدردانی از مدیریت و اقتدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان در مواجه با ناآرامیهای اخیر، افزود: کرمانشاه یکی از شهرهای موردنظر دشمنان برای ایجاد آشوب بود، اما این دسیسه با تدبیر پلیس استان خنثی و شرایط خیلی زود به حالت عادی بازگشت.
*مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد میکنیم
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در ادامه، از برخورد سخت و قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و اظهار داشت: خط قرمز نیروی انتظامی حفظ امنیت جامعه است.
سردار علیاکبر جاویدان ادامه داد: نیروی انتظامی پس از جدایی صف معترضان از آشوبگران با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی یکی از مطالبات مهم مردم از نیروی انتظامی را برخورد با اغتشاشگران عنوان کرد و افزود: مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد میکنیم.