اقتدار پلیس اغتشاشاگران را زمین‌گیر کرد

اقتدار پلیس اغتشاشاگران را زمین‌گیر کرد
نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلام گفت: این اقتدار و صلابت پلیس بود که اغتشاشگران را زمین‌گیر و دشمنان انقلاب و نظام را از دست‌یابی به اهدافشان بازداشت.
اقتدار پلیس اغتشاشاگران را زمین‌گیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد تجری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته و به‌دنبال برخی مطالبه‌گری مردم از دولت، عده‌ای از عناصر داخلی دشمنان دست به اقداماتی زدند که که برای مدت کوتاهی در جامعه هرج و مرج ایجاد شد.
وی افزود: این افراد که تحت آموزش دشمنان سرسخت انقلاب نیز قرار گرفته بودند با سوء‌استفاده از شرایط ایجاد شده دست به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مراکز خدماتی و عمومی کرده و حتی به اموال مردم نیز رحم نکردند.
نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان نیروی مقتدر انتظامی با ورود به موقع خود اجازه فعالیت بیشتر به اغتشاشگران را نداد و کنترل اوضاع را در دست گرفت.
وی ادامه داد: بدون شک اگر صلابت و اقتدار پلیس نبود اتفاقات بدتری رخ می‌داد، اما از خودگذشتگی ماموران در برابر عوامل داخلی دشمنان این اجازه را از آن‌ها گرفت.
وی گفت: در این میان ماموران انتظامی کرمانشاه نیز بسیار مقتدرانه در صحنه دفاع از امنیت استان حاضر شده و حتی یک شهید بزرگوار را نیز تقدیم نظام کردند.
تجری تصریح کرد: این شهدا سندهای افتخار نیروی انتظامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر هیمنه انقلاب می‌افزاید.
*درایت نیروی انتظامی به ناآرامی‌ها پایان داد
احمد صفری نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ماموران پلیس، گفت: درایت و تدبیر نیروی انتظامی به ناآرامی‌های صورت گرفته اخیر پایان داد و آرامش را به کشور بازگرداند.
 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ماموران جان برکف پلیس در ناآرامی‌های اخیر توانستند علاوه بر مقابله با عوامل و سرسپردگان داخلی دشمنان نظام، در مراحل بعدی بسیاری از آن‌ها را نیز شناسایی و دستگیر کنند تا درس عبرتی باشد برای آنان که به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.
صفری همچنین با قدردانی از مدیریت و اقتدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان در مواجه با ناآرامی‌های اخیر، افزود: کرمانشاه یکی از شهرهای موردنظر دشمنان برای ایجاد آشوب بود، اما این دسیسه با تدبیر پلیس استان خنثی و شرایط خیلی زود به حالت عادی بازگشت.
*مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کنیم
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در ادامه، از برخورد سخت و قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی  خبر داد و اظهار داشت:  خط قرمز نیروی انتظامی حفظ امنیت جامعه است.
سردار علی‌اکبر جاویدان ادامه داد: نیروی انتظامی پس از جدایی صف معترضان از آشوب‌گران  با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی یکی از مطالبات مهم مردم از نیروی انتظامی را برخورد با اغتشاشگران عنوان کرد و افزود: مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کنیم.