سفارتخانه‌های آمریکا در جهان پایگاه جاسوسی پیشرفته هستند

سفارتخانه‌های آمریکا در جهان پایگاه جاسوسی پیشرفته هستند   10  آبان -98
 چرا فرافکنی شده است ؟ برای اینکه مگر سفارتخانه ها وکنسول گری های رژیم  ولایت فقیه در سراسر جهان تبدیل به لانهت رور وجاسوسی نشده اند؟
امام جمعه دماوند گفت: سفارتخانه‌های آمریکا در جهان نه یک مکان سیاسی، بلکه پایگاه جاسوسی پیشرفته و مرکز برنامه‌ریزی آشوب و فتنه و خراب‌کاری با هدف استثمار ملت‌هاست.
سفارتخانه‌های آمریکا در جهان پایگاه جاسوسی پیشرفته هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دماوند در جمع مردم ولایت‌مدار و مؤمن این شهرستان اظهار کرد: در بسیاری از موضوع‌ها دست جنابت آمریکا آشکار است.
وی افزود: در موضوع شهادت شهدای محراب، مبارزه‌های انقلابیان در قبل از انقلاب و شهادت آن‌ها، شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه تهران، تبعید امام از قم به ترکیه و در مسأله کاپیتولاسیون، مردم ایران ظلم دولت آمریکا را فراموش نمی‌کنند.
امام جمعه دماوند گفت: وقتی جوانان انقلابی سفارت آمریکا را تسخیر کردند، با کشف ماشین‌ها و ابزار پیشرفته جاسوسی معلوم شد که سفارت آمریکا واقعاً لانه شیطان بوده است؛ امروز همه می‌دانند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان نه یک مکان سیاسی، بلکه پایگاه جاسوسی پیشرفته و مرکز برنامه‌ریزی آشوب و فتنه و خراب‌کاری با هدف استثمار ملت‌هاست.
فتاح‌دماوندی تصریح کرد: آمریکا ایجادکننده و حامی گروه‌های تروریستی و خود بزرگ‌ترین تروریست در دنیاست؛ ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تکفیری داعش به دست ارتش آمریکا به هلاکت رسید، چون تاریخ مصرف آن تمام شده بود.
وی ادامه داد: البغدادی، جعبه سیاه بسیاری از ارتباطات پنهان همدستان آمریکا بود و زنده ماندنش برای آمریکا ضرر داشت؛ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ادعای کشتن رهبر داعش سوژه خوبی برای بازی رسانه‌ای و سوءاستفاده تبلیغاتی از جنازه آن است.
امام جمعه دماوند خاطرنشان کردباراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز یک سال قبل از انتخابات در سال 2013 در اتاق عملیات جنگی نشست و مرگ بن لادن را اعلام کرد و کشتن این مزدوران برگ برنده انتخاباتی شده است.
وی بیان کرد: این اتفاق با خروج ادعایی آمریکا از سوریه به وقوع پیوست؛ گویا با انحلال داعش و خروج آمریکا از سوریه دیگر نیازی به این مزدور دست‌نشانده‌ نیست؛ با هلاکت البغدادی، پس مانده‌های داعش دچار سردرگمی و اختلافات درون گروهی شده‌‌‌اند؛ خطرناک‌تر از یک تروریست، تفکر او و بدتر از آن بقای تروریسم دولتی است که رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و عربستان و امارات مصداق بارز آن هستند.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه هلاکت البغدادی تنها یک عملیات فریب است، افزود: تروریست‌های اصلی دنیا هنوز از بین نرفته‌اند؛ دل بستگان به غرب و آمریکا چشمان خود را باز کنند و سزای خوش خدمتی به مستکبران را در هلاکت صدام، قذافی، ملاعمر، بن لان و البغدادی ببینند.
فتاح‌دماوندی گفت: در عراق و لبنان مردم نسبت به وضع اقتصادی اعتراض کردند، اما رسانه‌های وابسته به غرب موج‌سواری کردند؛ دشمنان عراق دنبال خلأ سیاسی و کودتای سیاسی هستند و رهبر انقلاب فرمودند که دلسوزان عراق و لبنان بدانند که اولویت اصلی آنان علاج ناامنی است.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور عراق با انتخابات زودهنگام اعلام موافقت کرده و نخست وزیر هم با ارائه استعفای خود، موافقت کرده است؛ در لبنان نیز، با استعفای سعد حریری اوضاع وارد مرحله جدید و پیچیده‌ای شده و امیدواریم مردم عراق و لبنان هوشیارانه عمل کنند و فراموش نکنند که دشمن اصلی آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به مسائل داخلی اظهار داشت: اسراف و هدررفت مواد غذایی در ایران بدتر از تحریم اقتصادی و نفتی است؛ سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد اعلام کرده که ایران بیشترین میزان ضایعات مواد غذایی در جهان را دارد؛ ایران معادل 10 کشور اروپایی دورریز غذایی دارد و برای مبارزه با اسراف باید فرهنگ‌سازی کنیم.
فتاح‌دماوندی با بیان اینکه 30 درصد مواد غذایی در ایران ضایع می‌شود که این مقدار معادل غذای 21 میلیون نفر است، افزود: اسراف مواد غذایی در ایران معادل 60 درصد از درآمدهای نفتی کشور در بودجه سال 1395 است؛ اتلاف محصولات کشاورزی ایران حدود دو برابر میانگین جهانی است.
وی تأکید کرد: باید زیرساخت‌های مناسب در عرصه تولید با کیفیت و بسته‌بندی توزیع صحیح مواد غذایی تقویت و صنایع تبدیلی برای محصولات کشاورزی و غذایی ایجاد شود و ارزش افزوده آن‌ها افزایش یابد؛ همچنین باید برای صادرات مواد غذایی به بازارهای خارجی به خصوص بازارهای منطقه‌ای تلاش شود و این از راه‌های حل معضل هدررفت مواد غذایی است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه 14 آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی است، افزود: برای فرهنگ‌سازی عمومی در جهان رفع مشکل اسراف، رسانه‌ها و خبرنگاران باید مسؤولانه و مقتدرانه وارد میدان شوند.
فتاح‌دماوندی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل گفت: شعار ما پدافند عیرعامل مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید بوده و پدافند غیرعامل یعنی دفاع بدون سلاح است؛ پدافند سایبری، زیستی، پرتوی، شیمیایی و اقتصادی باید در شهرستان دماوند تقویت شود.
وی با بیان اینکه از وحدت مثال‌زدنی هیأت‌های عزاداری و زنجیرزنی شهرستان دماوند در مشهد مقدس قدردانی می‌کنیم، اضافه کرد: اتحاد و صمیمیت هیأت‌های امنا، مسؤولان و دسته‌های زنجیرزنی و مرثیه‌سرایان و زنجیرزنان و خادمان اهل‌بیت (ع) در سالروز شهادت امام رضا (ع) بسیار ارزشمند و ستودنی است.