مرکز اصلی حوادث عراق در سفارتخانه آمریکا است

مرکز اصلی حوادث عراق در سفارتخانه آمریکا است10 ابان-98
این شیخک هالو هم مأمور شده تا پیام دریافتی پاسداران را انتقال دهند . چون هدف تبرئه کردن جنایات سپاه قدس وتک تیراندازان مزدوران حشدالشعبی شان درعراق است.
امام جمعه ساوه گفت: ریشه اصلی حوادث عراق و لبنان و مرکز طراحی این کودتاها در سفارتخانه آمریکا است، هر نقطه ای که آمریکا سفارتخانه دارد آنجا مرکز فتنه می شود.
مرکز اصلی حوادث عراق در سفارتخانه آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خبطه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: امروز بسیاری از فتنه های عراق  ریشه در ریاست طلبی دارد، آنچه باعث فتنه امروز در کربلا و نجف شده است، ریاست طلبی است.
وی تصریح کرد: ریشه اصلی حوادث عراق و لبنان و مرکز طراحی این کودتاها در سفارتخانه آمریکا است، هر نقطه ای که آمریکا سفارتخانه دارد آنجا مرکز فتنه می شود.
امام جمعه ساوه گفت: ما لانه زنبور و لانه طراحی برای کودتا در کشور را از بین بردیم و به فرموده امام راحل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از انقلاب اول بهتر و مهم تر بود.
حسینی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد آشوب در عراق و لبنان کشاندن این آشوب ها به ایران و فشار وارد کردن به ایران برای نشان ایران پای میز مذاکره است، خاطرنشان کرد: دو قطبی سازی جامعه، فضای مجازی رها و آشفته که در خدمت دشمن است و آتش فتنه را شعله ور می کند و فساد زمینه ساز و بستر مهمی برای آشوب اجتماعی هستند که باید هوشیار بود.
وی تاکید کرد: هوشیاری مردم و مسوولان در ولایت پذیری امری بسیار مهم است، باید همه مقام ولایت فقیه را به عنوان فصل الخطاب خود قرار دهند.
امام جمعه ساوه با اشاره به اصرار برخی ها مبنی بر پذیرش لوایح FATF بیان کرد: نباید با دست خودمان آمریکا را بر خود مسلط کنیم، پذیرش لوایح FATF اشتباهی جبران ناپذیر است.
به گزارش فارس اشاره به آغاز امامت و ولایت امام مهدی موعود (عج) و فرا رسیدن فصل انتخابات از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.