دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی است

دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی است    8آذر-98
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه هدف دشمنان برای دست‌یابی به اهدافشان، گسترش فقر، فساد و تبعیض در کشور است گفت: هر کس می‌خواهد با آمریکا و دشمنان مبارزه کند باید با فقر، فساد و تبعیض مبارزه و به مردم خدمت کند.
دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی  است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن‌زاده امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه میاندوآب با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: بی‌تردید فقر، سبب تزلزل می‌شود و باید مسوولان کشور،  با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و صادقانه، درآمد سرانه کشور را افزایش دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بود بنابراین باید این انقلاب به انقلاب اقتصادی نیز تبدیل شود.
امام جمعه میاندوآب تاکید کرد: بی‌تردید فساد در زمینه‌های مختلف مانند اداری، اخلاقی و کاری می تواند زمینه ساز انحطاط و نابودی یک حکومت و دولت شود.
وی با تاکید بر اینکه تبعیض و ناعدالتی یکی از اصلی‌ترین عوامل انحطاط است تصریح کرد: بنابراین مسوولان باید به آن توجه داشته و مراقب باشند.
حسن‌زاده با اشاره به اینکه هدف دشمنان برای دست‌یابی به اهدافشان، گسترش فقر، فساد و تبعیض در کشور است اظهار کرد: هر کس می‌خواهد با آمریکا و دشمنان مبارزه کند باید با فقر، فساد و تبعیض مبارزه و به مردم خدمت کند.