۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان سمنان مصدوم شدند


۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان سمنان مصدوم شدند  10 آبان-98
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از مصدومیت هشت نفر در سه فقره سانحه رانندگی در محورهای این استان خبر داد.
۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان سمنان مصدوم شدند
مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اثر وقوع سه فقره سانحه رانندگی در راه‌های استان سمنان، 12 نفر حادثه دیدند که هشت نفر از آنها مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی از تلاش 11 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در این سوانح خبر و ادامه داد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و نیسان در کیلومتر ۵۰ محور سمنان به فیروزکوه، دو نفر حادثه دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه یک نفر مصدوم این حادثه با تلاش نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد، از امدادرسانی سه نفر از نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر در این حادثه قدردانی کرد.
محمدخانی همچنین از تصادف خودروهای مزدا و تریلر نیز در کیلومتر ۸۰ محور دامغان به سمنان خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی، ۶ نفر حادثه دیدند که پنج نفر از مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی پایگاه عامل در خدمات‌رسانی به این حادثه را پایگاه امداد جاده‌ای آهوان با چهار نفر نیروی نجاتگر عنوان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان همچنین به واژگونی خودروی پراید در کیلومتر ۱۸ محور فولادمحله به کیاسر اشاره کرد که بر اثر آن، چهار نفر حادثه دیدند.
محمدخانی بیان کرد: مصدومان این حادثه، دو نفر بودند که عملیات انتقال آنها به مرکز درمانی توسط اورژانس انجام شد؛ در این سانحه، یک مورد رهاسازی توسط عوامل هلال‌احمر نیز صورت گرفت.
وی با اشاره به خدمات‌رسانی چهار نفر از عوامل پایگاه امداد جاده‌ای شهدای فولادمحله گفت: آماده‌باش نجاتگران تیم واکنش سریع استان سمنان، نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه، سمنان و معاونت امداد و نجات استان سمنان برای آمادگی برابر زلزله احتمالی نیز شب گذشته انجام شد.