مسؤولان مراقب افزایش قیمت‌ها باشید

مسؤولان مراقب افزایش قیمت‌ها باشید8آذر-98
مگر مسئولان پلیس سوت زن راهنمایی سر چهارراه ها می باشند که با سوت زدن  عبور وعدم عبور نقشف لش  چراغ سبز وقرمز ا0=جرا می کنند ومی توانند مانع از گران شدن قیمت ها شوند؟
امام‌جمعه رشت با بیان اینکه مسؤولان مراقب افزایش قیمت‌ها باشید، گفت: هیچ‌چیز نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌ها باشد و نگذارید فریاد مردم رنجدیده بلند شود.
مسؤولان مراقب افزایش قیمت‌ها باشید
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته  نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با بیان اینکه در سال ۴۷ سازمان ملل، سازمانی که هیچ به در ملت‌ها نخورد،  فلسطین را به دو قسم تقسیم کرد، گفت: تاکنون که از عمر سازمان ملل می‌گذرد، جز ابراز تأسف رفتار دیگری از آن‌ها ندیدیم چراکه سازمان ملل ابزاری برای استکبار جهانی است.
ویی با ابراز تعجب از تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از مدت‌ها، آن‌هم در زمان حوادث اخیر ایران، گفت: این تشکیل جلسه نیز نوش دارو بعد از مرگ سهراب است، چراکه این جلسه در زمانی که آتش بیاران معرکه در حوادث اخیر به جان و مال مردم تعدی می‌کردند، تشکیل شد.
خطیب جمعه رشت با ابراز تأسف از اینکه با توجه به وجود شورای عالی انقلاب فرهنگی، بسیاری از مسائل فرهنگی مغفول مانده، بیان کرد: من نمی‌دانم کی باید در زمینه حجاب و عفاف، به‌صورت مؤثر قدمی جدی برداشته شود‌.
وی با اشاره به سخن یکی از مسؤولان سیاست خارجه ایران، مبنی بر اینکه تحریم‌های جدید، دستاورد برجام بوده است، تصریح کرد: وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه‌ای گفت، اگر ایران به برجامِ نوشته‌شده برنگردد، ما از مکانیزم ماشه استفاده می‌کنیم، این سخن، باج‌خواهی بین‌المللی است، آن‌ها قرون‌وسطایی فکر کرده و می‌خواهند از برخورد کذایی و "هویچ و چماق " در برابر مردم ایران بهره ببرند.
 امام‌جمعه رشت با بیان اینکه مردم ایران را نمی‌شناسند یا می‌شناسند و سرشان را مثل کبک به زیر برف کرده‌اند، گفت: این ادبیات در دنیای سیاست باعث تعجب بوده و گویندگان آن، نیاز به مهدکودک و پیش‌دبستانی داشته چراکه الفبای سیاست را نمی‌دانند.
فلاحتی با بیان اینکه آمریکا دوران افول موریانه‌ای خود را طی می‌کند، گفت: مطرح کردن مذاکره‌ای جدید با ایران، همانا نفس مصنوعی امریکاست، آگاهان و ناآگاهان داخلی بدانند، مذاکره دیگر از نگاه مسئولان و مردم یک تزویر و خدعه بوده و ثمر دیگری برای ایران ندارد.
امام‌جمعه رشت با بیان اینکه از رجال سیاسی خواهش می‌کنیم که سراغ قراردادهایی مثل CFT و دیگر معاهدات نروند، خاطرنشان کرد: ما ۴۰ سال شاهد خنجر از پشت زنی‌های اروپاییان بودیم، این سخن فرانسه برای ما کافی نیست؟! لذا انتخابات پیش روی، مسئله بزرگ است که باید به آن توجه کرد.
فلاحتی با تأکید بر پاسخگویی و تشریح عملکرد نمایندگان فعلی مجلس در راستای فعالیت خود به‌عنوان وکلای مردم، تصریح کرد: نمایندگان باید با صراحت پاسخ دهند که برای کارآفرینی جوانان، گرانی و تورم، عمل در راستای اهداف رهبری، عملکرد حوزه انتخابی خود برای مردم چه کرده‌اند، باید مردم بدانند وکلای آن‌ها چه کسانی هستند و دنبال چه فعالیت‌هایی هستند؟!
وی با بیان اینکه مطالب ما درباره مجلس مؤید خفتگی مجلس نیست چراکه حتماً کارهایی نیز انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: مردم حق دارند بدانند، وکلای مجلس در این سال‌ها چه عملکردی داشته و چه‌کارهایی به نفع مردم انجام داده‌اند.
وی با اشاره به حمله اراذل‌واوباش به کنسولگری ایران در عراق در شب ۶ آذر، بیان کرد: برخی از اراذل اوباش مستحق اعدام‌اند چراکه به جنگ با نظام اسلامی آمده‌اند؛ البته دولت عراق از ایران عذرخواهی کرده و حساب ملت عراق را از این اراذل جدا کردند.
خطیب جمعه رشت خطاب به مسؤولان گفت: تکرار می‌کنم؛ مسؤولان مراقب افزایش قیمت‌ها باشید هیچ‌چیز نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌ها باشد و نگذارید فریاد مردم رنجدیده بلند شود.
فلاحتی با اشاره به دو مقوله تشویق و تنبیه در نظام تربیتی اسلام اظهار کرد: تشویق فرد در راستای توجه به مسائل تربیتی، باید در راستای عمل فرد صورت بگیرد نه جایگاه وی در مسائل اجتماعی.
وی با اشاره به تأثیر تشویق در جمع گفت: فرزند و متربی با تشویق در جمع و البته  به‌اندازه، برای انجام دوباره‌کار نیک ترغیب می‌شود.
وی با اشاره به شهادت میرزا کوچک عزیز گیلانی، بیان کرد: میرزا کوچک تنها افتخار گیلان و ایران نبود بلکه افتخاری برای جهان اسلام و ملت آزاده دنیا است چراکه آزادانه به مبارزه با طاغوت پرداخت.
فلاحتی با بیان اینکه میرزا کوچک یک روحانی متعبد حوزوی بود گفت: کاش عکس‌های ملبس به لباس روحانی، میرزا کوچک را نیز پخش کنیم تا این افراد لیبرال منش، این روحانی متعبد را به نفع خود تصرف نکنند.
به گزارش فارس گروه سرود "یاوران مهدی "متشکل از دانشجویان فوق‌لیسانس و پزشکانی که در حال خدمت سربازی در نیروی دریایی هستند بین دو نماز سرود "وحدت " را با توجه به حوادث اخیر در ایران نواختند.