استاندار: دستگاه‌های نظارتی با هرگونه گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد کنند


استاندار: دستگاه‌های نظارتی با هرگونه گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد کنند
زاهدان- ایرنا- استاندار و رئیس ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان گفت: هیچگونه مجوزی برای گران شدن هیچ کالایی صادر نشده و دستگاه‌های نظارتی با هرگونه گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد کنند.
احمدعلی موهبتی روزجمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی با حضور مداوم در بازار و افزایش ۱۰۰درصدی بازرسی‌ها از ایجاد هرگونه اختلال در فروش کالا ‌و ارائه خدمات پیشگیری کنند.
وی تاکید کرد: محتکران و افراد مساله‌دار که سابقه احتکار داشته‌اند تحت رصد قرار گیرند تا از این شرایط سوء استفاده نکنند.
رئیس ستاد تنظیم بازار استان گفت: مدیران به شهرستان‌ها نیز ابلاغ کنند تا تیم‌های بازرسی در آنجا نیز فعال و حداکثر کنترل را در این امر داشته باشند و شرایطی به‌ وجود آید که استرس و نگرانی از مردم دور شود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در تصمیمی که مسئولان کشور گرفته‌اند همه باید کمک کنیم و پای کار باشیم تا تصمیم نظام بخوبی و بنحو شایسته اجرا شود.
وی بیان کرد: گروه‌های معاند و متخاصم به دنبال این هستند که فضای کشور را به خشونت بکشانند و ممکن است از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند، لذا باید با اطلاع‌رسانی به مردم از جنگ روانی و عملیات روانی که توسط رسانه‌های معاند انجام می‌شود جلوگیری کرد و اجازه نداد که شرایطی برای خوراک تبلیغاتی دشمن به وجود آید.
موهبتی با بیان اینکه تفاوت قیمت مواد نفتی در ۲ سوی مرز باعث قاچاق سوخت شده است، گفت: آزادسازی قیمت بنزین و گازوئیل در سیستان و بلوچستان برای کاهش چشمگیر قاچاق سوخت مفید است.
وی در خصوص تصویب نرخ جدید بنزین افزود: آزادسازی قیمت بنزین و حذف یارانه سوخت به پیشبرد زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در کشور کمک خواهد کرد.