دست خالی تفکر تربیت‌یافته شرق و غرب در انتخابات مجلس

دست خالی تفکر تربیت‌یافته شرق و غرب در انتخابات مجلس8آذر-98
 مشخص است افکار ارتجاعی تححیلی 1400 سال پیش ربطی بهت فکر شرق وغرب کنونی ندارد.
امام جمعه جیرفت گفت: دست تفکر تربیت یافته‌ شرق و غرب در انتخابات مجلس خالی‌ست زیرا کارنامه‌ موفقی در بحث خدمت‌رسانی به جامعه ندارند.
دست خالی تفکر تربیت‌یافته  شرق و غرب در انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت:  فتنه‌ امنیتی ۹۸ از نوع سخت و بسیار خطرناک بود و فتنه‌های آینده هم از همین قُماش خواهند بود.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: در خصوص اجرای یک کار خوب و نیکو اگر به بدترین وجه و شِکل اتفاق افتند، چند احتمال وجود دارد که یا به واسطه‌ بی‌تدبیری، بی‌کفایتی است یا عدم قدرت پیش‌بینی آینده است یا واقعاً تعمدی بر تصمیم‌گیری غلط یا موج سواری‌های بعد از این تصمیم‌گیری غلط است.
وی ادامه داد: به اعتقاد ما در قصه‌ بنزین، تعمد است، اما این تعمد به واسطه‌ وجود برخی از نفوذی‌ها که تصمیم‌ساز هستند اتفاق می‌افتد و سوال اساسی اینکه؛ این نفوذی‌های در دولت از این طرح فتنه‌ امنیتی ۹۸ چه اهدافی داشتند؟ اولین هدفی را که در فتنه ۹۸ دنبال می‌کردند این بود که تفکر انقلابی را به حاشیه ببرند.
سعادت‌فر تصریح کرد:  دست تفکر تربیت یافته‌ شرق و غرب در انتخابات مجلس خالی‌ست زیرا کارنامه‌ موفقی در بحث خدمت‌رسانی به جامعه ندارند لذا دنبال این بودند که با این فتنه درخشش تفکر انقلابی را هم تضعیف کنند.
وی ابراز داشت: بعد از ۶ سال معطل‌کردن جامعه، فرمایشات حضرت آقا را فهمیدند و این‌ها به واسطه‌ غروری که دارند، حاضر نیستند که حرف ولی امر را به موقع بفهمند و حتی نسبت به تاریخ هم بیگانه هستند و حتی تاریخ مصدق را هم نخواندند.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مسکن مهر را ۶ سال تخریب و تعطیل کردند و حالا مسکن ملی را طراحی کردند، تصریح کرد: آیا مردم می‌توانند از طرح مسکن ملی بهره ببرند با وام ۱۸ درصد، آورده‌ شخص بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است و اقساط آن حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
وی ادامه داد: طرح کارت سوخت که در دولت اسبق که در واقع یک جراحی اقتصادی بود را تعطیل کردند و رئیس‌جمهور در تبریز در توجیه طرح گرانی بنزین همان حرف‌های دولت اسبق را مطرح کرد.
سعادت فر گفت: در بحث یارانه‌ها یک مبنای اصیل و یک تحلیل تحریف‌شده وجود دارد مبنای اصیل آن است که یارانه سهم و حقوق مردم از بیت‌المال است و مبنای تحریف‌شده آن است که با طعنه‌زدن به قشر مستضعف جامعه، بگویند که می‌خواهیم با یارانه به اقشار آسیب‌پذیر کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در فتنه‌ اخیر طرح نفوذی‌ها این بود که بنزین را گران می‌کنیم و اگر امام امت سکوت کرد از این سکوت به نفع فتنه استفاده می‌کنیم و می‌گوییم ولی امر مسلمین به فکر جامعه نیست یا سکوت نمی‌کند و به نفع گران‌شدن بنزین موضع می‌‌گیرد و می‌گوییم امام امت به فکر مردم نیست و به فکر جیب دولت است یا امام امت با گرانی بنزین مخالف می‌کند، آنگاه هم ما بر موج فتنه سوار می‌شویم و می‌گوییم که دولت اجازه‌ کار ندارد و در هر ۳ صورت موج فتنه را شعله‌ور می‌کنیم.
 وی بیان داشت: اما غافل از اینکه امام امت با موضع حکیمانه فرمودند که این کار کارشناسی است و دخالتی نداشتم و حضرت آقا از تصمیم سران قوا دفاع کردند و فتنه را ظرف ۲ روز مدیریت کردند.