فشار بر مردم خیانت بر حکومت اسلامی است

فشار بر مردم خیانت بر حکومت اسلامی است/ نباید ابزارهای قدرت را با وعده‌ غربی‌ها کنار گذاشت10 ابان-98
گویا این مترسک حالی اش نیست که این اقدام خائنانه و غارتگرانه فشار به مردم ایران که سابقه 40 ساله دارد از سوی مدعیان حاکم انقلاب اسلامی اعمال شده است .
امام‌جمعه کن با اشاره به اینکه نبایستی در خصوص تصویب fatf مجدداً به دشمن اعتماد کنیم و ابزارهای قدرت خود را با امید به وعده‌های غربی‌ها کنار گذاریم، گفت: فشار بر مردم از سوی مدیران کشور و یا سکوت آن‌ها در برابر این فشارها، خیانت به حکومت اسلامی است.
فشار بر مردم خیانت بر حکومت اسلامی است/ نباید ابزارهای قدرت را با وعده‌ غربی‌ها کنار گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یحیی صالح نیا امام‌جمعه کن در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه سرآسیاب کن اظهار داشت: محبت مردم ما به اهل‌بیت پیامبر اکرم (ص) مهم‌ترین سرمایه است و اگر همراه با تأسی به آن بزرگواران گردد، قطعاً حلال مشکلات خواهد بود.
وی افزود: اینکه آمریکا بعد از اختصاص بودجه‌های فراوان برای تضعیف نظام اسلامی اینک برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه بودجه اختصاص داده‌ از چند جهت قابل‌تحلیل است، آنکه آمریکا متوجه شده که نمی‌توانند با ایران مقابله کنند و باید جلوی نفوذ ایران اسلامی را در منطقه بگیرند.
امام‌جمعه کن بیان داشت: اگر fatf در کشور عملیاتی شود شطرنج‌بازان و سیاست‌مداران غربی آن‌قدر کیشمان می‌کنند که مات شویم.
صالح نیا در جواب کسانی که می‌گویند بانک‌های بزرگ بدون تصویب fatf با بانک‌های ایران همکاری نخواهند کرد، گفت: در سیاست به آنچه گرفته‌اید دل‌خوش کنید نه به آنچه ممکن است بدهند و ابزارهای قدرت خود را به خاطر آنچه آنها وعده می‌دهند نباید کنار گذاشت.
وی ادامه داد: دولت نباید اشتباهات قبلی خود به‌ویژه پیش‌قدم شدن در تصویب و اجرای FATF را بدون گرفتن امتیاز قابل توجّه از غرب تکرار کند و آنچه مبنای قضاوت‌ها درباره موضع رهبر انقلاب در قبال FATF است، بیاناتشان در دیدارهای عمومی است و اگر خارج از این چارچوب چیزی بخواهد به رهبر انقلاب منتسب شود، خلاف واقع است.
امام‌جمعه کن تأکید کرد: قبول مشکل بخشی از حل مشکل است و مردم برخی از مشکل نیستند، بلکه در حل مشکل می‌توانند نقش ایفا کنند و حضور مسؤولان در میان مردم و شنیدن حرف‌های مردم خوب نیست بلکه ضرورت است و هر مدیری بدون شنیدن حرف مردم تصمیم‌گیری کند، بداند که مرتکب ظلم می‌شود.
صالح نیا تصریح کرد: هر مدیری که با تصمیم‌گیری خود به مردم فشار وارد کند و یا در مقابل فشار بر مردم سکوت کند، به حکومت اسلامی خیانت کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه رهبر انقلاب دلسوزان عراق و لبنان اولویت‌ اول خود را علاج ناامنی قرار داده و امنیت پایدار حق مردم این دو کشور است و ایران از پروراندن بغدادی توسّط آمریکا نگران نبوده که الآن از مرگ مشکوکش خوشحال شود.