هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد

هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد 6اذر-98
سرکوب وحشیانه و خونین معترضان ناراضی به جان آمده به دلیل قدرت کمدی  پاسداران بوده است. چون به جای پاسخگویی به مطالبات مردم شلیک گلوله و ضرب و شتم و دستگیری های انبوده 10 هزارنفری جواب داده شده است.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: ایران به داشتن مردم انقلابی و با بصیرت دشت ورامین افتخار می‌کند.
هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، تجمع بسیجیان شهرستان ورامین با حضور سردار سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌، فرماندار، دادستان‌، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد.
سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین در این مراسم گفت: بسیجی های ورامین در فتنه اخیر سنگ خوردند تا دشمنان نتوانند وارد شهر ورامین شوند.
وی اظهار داشت: در فتنه اخیر در ورامین تنها نیرویی که در کنار نیروی انتظامی توانست قرار بگیرد، کمک نیروی های مسلح، نیروهای مردمی و دل سوز بسیج بود.

‌سردار نصرت الله سیف رئیس بسیج عشایری کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: قیام مردم دشت ورامین در سال ۴۲ ثبت شده‌ است، مردم ایران اسلامی به داشتن مردم انقلابی و با بصیرت دشت ورامین که همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت و رهبری هستند افتخار می‌کند.
وی بیان داشت: دشمنان، انقلاب اسلامی ایران را یک خطر بزرگ برای ابرقدرت های جهان محسوب می دانند، چرا که همیشه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و همیشه از مظلوم‌ حمایت خواهد کرد.
سیف بیان داشت: دشمنان از همان روزهای اول انقلاب، در حال تخریب و تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند و هر روز به فکر فتنه جدید هستند.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور خاطرنشان کرد: این انقلاب الهی است و همه نقشه های دشمنان بر روی آب رفته است‌.
وی افزود: دشمنان نظام با وجود توطئه های مختلف‌، شبیخوان فرهنگی، جنگ فرهنگی، تهدید نظامی‌، تحریم های اقتصادی ایران در جهان حرف اول را می زنند و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.
سیف یادآور شد: همه مردم کشورهای آزادی خواه از جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و آمریکا دیگر جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.
وی در پایان گفت: بنده به عنوان یک کارشناس نظامی خطاب به ملت ایران می گویم ترس جنگ در این کشور دیگر معنا ندارد و هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد و با قدرت پاسخ هرگونه تعرض را خواهد داد.