پلمب یک سالن در اهواز به دلیل برگزاری یک «مراسم جشن» در ایام تشییع جنازه قاسم سلیمانی


پلمب یک سالن در اهواز به دلیل برگزاری یک «مراسم جشن» در ایام تشییع جنازه قاسم سلیمانی  18 دی-98
هدف از این شبیخون زدن نیروی انتظامی کنترل فضای ملتهب استان جنگ زده خوزستان به خصوص اهواز هنگام معرکه گیری  گردآوری سیاهی لشکر از خرمشهر و آبادان مرتبط با جسد چرخانی مرز شلمچه  قاتل کشته شده ابو مهدی مهندس و انتقال تابوت وی به عراق بوده است.
محمود شهریاری، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون، مجری این مراسم بود
نیروی انتظامی اعلام کرد که سرسرای گیت بوستان اهواز به دلیل برگزاری یک مراسم «جشن» با حضور رستوران‌داران همزمان با تشییع جنازه قاسم سلیمانی پلمب شد و برای دست اندرکاران این برنامه پرونده قضایی تشکیل شده است.
کیومرث کشوری، جانشین فرماندهی انتظامی اهواز، گفت که به دلیل کشته شدن قاسم سلیمانی «سه روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام شد و برگزاری هر نوع جشن در این ایام تخلف به شمار رفته و بر خلاف اصول دینی و فرهنگی است».
«تخلف» شرکت مربوطه و سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه «محرز است».
این سالن متعلق به سازمان آب و برق خوزستان بوده است. در همین حال، این سازمان اعلام کرد که برگزار کننده مراسم جشن در سالن یکی از شرکت‌های خصوصی بوده که مدتی قبل این سالن را از اجاره کرده بود.
بر اساس گزارش‌ها، در این مراسم یکی از اپلیکیشن‌های تهیه غذا اقدام به برگزاری نشستی با حضور رستوران‌داران اهواز کرده و محمود شهریاری، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون، مجری این مراسم بود.
جمهوری اسلامی تبلیغات گسترده‌ای را درباره مراسم تشییع جنازه قاسم سلیمانی انجام داده است.