فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق‌الناس است

فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق‌الناس است 11-بهمن-98
 41 سال ملت با شیوه های گوناگونان فریبکاران حاکم گول زده شده اند.
امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر رعایت حق‌الناس در انتخابات گفت: ازجمله مصادیق ظلم در حق‌الناس، فریب مردم در تبلیغات کاندیداهای انتخابات است.
فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق‌الناس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم یعقوبی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز ورود امام به کشور و آغاز دهه فجر اظهار کرد: ۱۲ و ۲۲ بهمن روزهای فراموش‌نشدنی انقلاب هستند و این ایام به پشتوانه خون سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز می‌کنیم.
وی حضور ۱۰ روزه امام را برای نابودی پایگاه‌های ظلم در کشور کافی دانست و افزود: انقلاب ما قلب تاریکی را شکافت و انقلاب موقوفه امام برای ملت ماست و هرسال باید زحمات و رنج‌های به‌دست آمدن آن را یادآوری کرد.
امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر این‌که انقلاب میراث امام و شهداست، تأکید کرد: انقلاب اسلامی شوک و ضربه نخست به جبهه استکبار بود که در پی آن تسخیر لانه جاسوسی و دفاع مقدس ایجاد شد و ملت ایران در همه پیروز شد.
وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم عراق علیه حضور آمریکا در این کشور گفت: این راهپیمایی اعتراضی پدیده‌ای بود از برکت شهادت سردار سلیمانی و علیه آمریکا یکپارچه شدند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین به موضوع انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات حق‌الناس است یعنی هرکسی که لایق است، حق دارد تا کاندیدا شود و آرا مردم نیز حق‌الناس است و عین آن باید لحاظ شود.
وی افزود: حق‌الناس در وضعیت صلاحیت‌ها باید رعایت شود و لحاظ کردن شایستگی افراد برای حضور در انتخابات باید رعایت شود.
خطیب جمعه بجنورد در انتها خطاب به کاندیداهای انتخابات گفت: اگر این افراد در تبلیغات خود به نحوی عمل کنند که مردم فریب بخورند و رأی دهند در حق‌الناس، ظلم کرده است.