تمامی جریان های سیاسی باید در انتخابات نامزد داشته باشند

 دو جریان غالب و مغلوب بیشتر وجود ندارد وجریان غالب تصمیم گرفته است درراستای یک پایه کردن رژیم ولایت فقیه وقبضه مجلس ارتجاع انتصابی- تشریفاتی و  کرسی ر یاست جمهوری 1400  را با طرح مهندسی سپاه پاسداران جنایتکار ونقش چماق  رد صلاحیت  های فله ای شورای نگهبان آلت  دسد جریان مغلوب راازصحنه رقابت کمدی جذف کند.
تمامی جریان های سیاسی باید در انتخابات نامزد داشته باشند
کرمان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه است که در آن تمامی سلایق و گروه های سیاسی مشارکت حداکثری و نامزد داشته باشند.
به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری شامگاه جمعه در سفر به کرمان در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات دارای سه رکن مردم، مجری و ناظر است و دولت در انتخابات پیش رو به عناون یک مجری بی طرف فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است که در تاریخ دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود که امیدورایم مردم ایران در تاریخ دوم اسفندماه برگی زرین دیگر به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی اضافه کنند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در تاریخ دوم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه جمعه با استقبال استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استانی و به منظور سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا با شهدای کرمان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرد.