برنامه دشمن از بین بردن روحیه انقلابی مردم است

برنامه دشمن از بین بردن روحیه انقلابی مردم است  11 – بهمن -98
روحیه مردم ناراضی عالیست برای همین فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای  می زنتد ولی نیروی سرکوبگر ترسیده و ریزشی شده اند.
امام‌جمعه اسفراین گفت: یکی از برنامه‌های مهم دشمن از بین بردن روحیه انقلابی در جامعه است و می‌خواهد با کمرنگ کردن این روحیه، نشاط و سرزندگی را از جامعه دور کند.
برنامه دشمن از بین بردن روحیه انقلابی مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی به ایام‌الله دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) اشاره اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام و پس‌ازآن مقام معظم رهبری چنان تغییر و تحولی در مردم ما ایجاد کرد و توانست شیرزنان و شیر مردانی را بیافریند که نه تنها در اوایل انقلاب سال نخست پیروزی، در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه از کشورشان دفاع کردند و بعد از جنگ نیز در عرصه علمی و اقتصادی و فرهنگی از هیچ کوششی در مقابل دشمن کوتاه نیامدند.
وی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بیان کرد و افزود: دهه فجر آیینه تمام نمای انعکاس اسلام و دهه‌ی بی‌بدیل تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تداعی بخش ماهیت فجر قرآنی جاء الحق و ذهق الباطل و ان الباطل کان ذهوقاست.
امام‌جمعه اسفراین در ادامه گفت: این ایام  به‌عنوان یک پیروزی بزرگ در تاریخ انقلاب ایران است که جشن‌های این روز باید درشان این مناسبت بزرگ و با باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم و ثابت کنیم ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب هستند.
محمدیان بابیان این‌که یکی از برنامه‌های مهم دشمن از بین بردن روحیه انقلابی در جامعه است، افزود: دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن این روحیه، نشاط و سرزندگی را از جامعه دور کند اما به برکت گفتمان امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب حتی بعد گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی هنوز مردم ما همچون اوایل انقلاب پای ارزش‌های انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌اند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با اشاره به جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام  مرجعی صلاحیت‌دار که علاوه بر ایفای نقشی راهبردی میان مجلس و شورای نگهبان، بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نظارت دارد.
وی گفت: یکی از مطالبات مردمی و جدی از این شورا اصلاح قانون انتخابات است که تا اجازه ندهند هر فردی وارد این عرصه بشود و مشکلاتی برای نظام و مردم ایجاد کند و هزینه‌های آن را در رد صلاحیت‌های افراد هیئت نظارت و شورای نگهبان پرداخت کند.