مردم به کسانی رأی دهند که بعدا پشیمان نشوند

برخی با پیغام مذاکره خون شهید سلیمانی را پایمال می‌کنند/ مردم به کسانی رأی دهند که بعدا پشیمان نشوند 11-بهمن-98
 اگر قراراست ابراز پشمانی در کارنباشد می بایست نمایش – انتصابات- تشریفاتی مجلس ارتجاع بطور دربست تحریم گردد.
امام جمعه قم با بیان اینکه آمریکای جنایتکار به تازگی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده ولی هنوز کسانی دلبسته این دشمن خبیث هستند و عده ای پیغام مذاکره می‌دهند، گفت: چرا عده‌ای خودشان را اینقدر ذلیل کرده و خون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را پایمال کرده و به سخنان مقام معظم رهبری توجه نمی‌کنند؟
برخی با پیغام مذاکره خون شهید سلیمانی را پایمال می‌کنند/ مردم به کسانی رأی دهند که بعدا پشیمان نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی برای احیای سیره فاطمی و امر اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: سیره حضرت زهرا (س) در احیای امر اهل بیت برای همه ما اسوه و الگوست و روش اعتراض سیاسی حضرت زهرا (س) که در خطبه فدکیه به خوبی ترسیم شده، الگویی برای کنشگران سیاسی و همه شیعیان است.
وی افزود: مظلومان فلسطین که سال‌هاست حقشان توسط اشغالگران صهیونیست غصب شده و این روزها هم اسرائیل غاصب با حمایت رئیس جمهوری منفور آمریکا در اندیشه توطئه معامله قرن هستند فلسطینی‌ها علاوه بر روش‌های مسلحانه باید از روش اعتراضی حضرت زهرا(س) سرمشق بگیرند و دشمنان خود را همچون رژیم سعودی رسوا کنند؛ همان کاری که حضرت زهرا(س) در غالب خطبه فدکیه درباره شورشیان و غوغاسالاران انجام دادند.
امام جمعه قم با اشاره به اینکه راوی خطبه فدکیه حضرت زینب(س) است، گفت: سال‌ها بعد همان غوغاسالاران حضرت زینب (س) را به اسارت می‌کشد و ایشان مانند مادرش حماسه آفرید و با سخنان آتشین خود کاخ یزید را به لرزه انداخت.
وی افزود: از خطبه فدکیه دختر رسول گرامی اسلام مشخص است که آن حضرت در خطبه عالمانه و پرشور خود شعور و وجدان مردم آفت‌زده مدینه را نشانه گرفته است.
سعیدی یادآور شد: حضرت زهرا (س) دیدند که عده ای اوباش و آشوبگر از بی‌تفاوتی مردم ساکت مدینه استفاده کرده و چندین اصل مهم قرآنی را زیرپا گذاشتند و اگر کسی در برابر این منحرفان قیام نکند، از دین خدا اثری نخواهد ماند. حضرت زهرا (س) وقتی عناد و لجاجت را دیدند، باب مذاکره را بستند و امکان حضور این جماعت را در تشییع پیکر مبارکشان ناممکن کردند.
امام جمعه قم گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و آمریکای جنایتکار از روز اول تاکنون در فکر براندازی نظام اسلامی است. 40 سال ملت را تحریم کرده و بارها در مذاکرات خیانت کرده است و آیا این تجربه تلخ 40 ساله کافی نیست که عده‌ای غرب‌زده از این دشمن کنده و دل به ملت خودشان سپرده و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند؟
وی یادآور شد: این دشمن جنایتکار به تازگی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، ولی هنوز کسانی دلبسته این دشمن خبیث هستند و عده ای پیغام مذاکره می‌دهند. چرا عده‌ای خودشان را اینقدر ذلیل کرده و خون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را پایمال کرده و به سخنان مقام معظم رهبری توجه نمی کنند؟
سعیدی تاکید کرد: امروز در آستانه انتخابات مردم باید به کسانی رای دهند که فردا خودشان را ملامت نکنند و کسانی را انتخاب کنند که عالم‌تر و آزادتر هستند؛ کسانی که دلبسته ایران و اسلام هستند و دارای غیرت دینی بوده و حاضر نشوند، پای سند ننگین خارجی را امضا کنند.
وی با اشاره به اینکه دست‌های خائن می‌خواهند شهرهای ما به ویژه شهر مقدس قم را به فساد بکشانند افزود: آن هم فسادهایی که حتی در زمان طاغوت سابقه نداشته است و مردم باید با امر به معروف غافلان و بی‌خبران را نصیحت کرده و با مغرضان و معاندان باید دستگاه‌های مسؤول به شدت برخورد کنند.
امام جمعه قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: راهپیمایی امسال دارای تفاوت‌های بسیاری است و امسال باید شعاری که علیه آمریکا می‌دهند بیش از همیشه پررنگ باشد و همه یکصدا در ایران اسلامی ندای «مرگ بر آمریکا» سر دهند.