شمارش آرای انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان ادامه دارد

 رئیس ستاد انتخابات گیلان:

شمارش آرای انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان ادامه دارد۲۹-خرداد-۱۴۰۰

گیلان که طی یک سال گذشته به شدت درگیرکرونا بوده است بااین وجود چندین بار دژخیم منفور وبدنام با برنامه ریزی مهندسی کودتاگر چند سفرتبلیغاتی ریاست جمهوری به این استان داشت باید رأی سازی تبلیغاتی بالا دراین استان برایش ساخته شود برای همین هنوز شمارش دستی ادامه در گیلان ادامه دارد.
شمارش آرای انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان ادامه دارد

ایسنا/گیلان رئیس ستاد انتخابات گیلان، با بیان اینکه ۳۰۸۴ شعبه اخذ رای از ۳۰۹۴ شعبه اخذ رای شمارش شده است، افزود: شمارش آرای ۱۰ شعبه باقی مانده که تا ساعت ۱۴ اعلام می شود.

محمود قاسم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت احترام به افکار عمومی و اطلاع رسانی وضعیت شمارش آرا در شعب استان، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز شمارش آرای ریاست جمهوری در استان و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه به پایان نرسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۸۴ شعبه اخذ رای از ۳۰۹۴ شعبه اخذ رای شمارش شده است، افزود: شمارش آرای ۱۰ شعبه باقی مانده که تا ساعت ۱۴ اعلام می شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان، با اشاره به مشارکت ۵۶.۹۳ درصدی مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد، عنوان کرد: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۶۱۲ هزار و ۸۴۱ رای بیشترین آرای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را در استان گیلان به خود اختصاص داده است.

قاسم نژاد اضافه کرد: عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۳۱۴ رای، محسن رضایی با ۱۰۱ هزار و ۸۲۲ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۴۳۷ رای نیز به ترتیب حائز اکثریت آرا در گیلان هستند.

وی از مشارکت حدود ۶۱ درصدی مردم شهرستان آستانه اشرفیه در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان کرد: شمارش آرا به اتمام رسیده و تا دقایقی دیگر نتیجه تجمیع آرا توسط فرمانداری به ستاد انتخابات استان اعلام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، همچنین از انتخاب ۱۱ عضو شورای شهر رشت خبر داد و گفت: تا نیمه امروز اطلاعات کلی انتخابات در شهرها و روستا به عموم مردم رسانده می شود.