سفر قریب الوقوع الکاظمی به واشنگتن و طرح شوم آمریکا برای عراق

 سفر قریب الوقوع الکاظمی به واشنگتن و طرح شوم آمریکا برای عراق۹-تیر-۱۴۰۰

تبلیغات همراه با اقدامات تروریستی ضد آمریکایی که از سوی باندهای تروریستی عراقی می شود که سازماندهی  وحمایت شده از سوی سپاه تروریست قدس است برای ایجاد اخلال سیاست نزدیکی روابط  نخست وزیر عراق با آمریکا و کشورهای عربی همچون عربستان ومصر واردن است .ازسوی دیگر ربط به انتخابات آینده عراق دارد .زیرا سپاه قدس تروریست همراه با گروه های تروریستی عراقی تلاش می کنند تاباعملیات تروریستی وتهدیدو ناامنی وبی ثباتی عراق شرایط  به سمتی سوق داده شود که نتیجه انتخابات عراق منجر به تکرار دوران نوری مالکی مزدور ودست نشانده گردد که عراق حیاط خلوت وکانون صدور بحران و صدورتروریست به منطقه برای رژیم جنگ افروز ولایت فقیه و پاسداران جنایتکارشده بود.

سفر قریب الوقوع الکاظمی به واشنگتن و طرح شوم آمریکا برای عراق

مشاور امنیت ملی عراق در حالی به سفر قریب الوفوع نخست وزیر این کشور به واشنگتن با محوریت خروج نظامیان آمریکایی از عراق اشاره کرد که یک تحلیلگر عراقی از طرح شوم آمریکا برای «جرف النصر» و عراق پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسله، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق از سفر قریب الوقوع مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به واشنگتن درباره جدول خروج نظامیان آمریکایی خبر داد.

مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه اعلام کرد که مصطفی الکاظمی به زودی به آمریکا سفر می کند.

وی افزود: الکاظمی در جریان سفر به واشنگتن درباره جدول خروج نظامیان آمریکایی در عراق توافق خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد: عراق به نیروهای رزمی آمریکا نیازی ندارد و به اندازه کافی نیرو دارد.

«کنث مکنزی» فرمانده تروریست‌های سنتکام قبلا اعلام کرده بود که تصمیم درباره خروج نظامیان آمریکایی به خواست دولت عراق بستگی دارد.

وی مدعی شده بود که حضور این نیروها با خواست دولت عراق است.

قبلا آمریکا تصمیم به کاهش نیروهایش از 5200 به 3000 نفر گرفته بود.

محتوای دیدار هادی العامری و الکاظمی

منابع عراقی اعلام کردند که هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق موضوع مهمی را به اطلاع مصطفی الکاظمی رسانده است.

این منابع بیان کردند که العامری امروز سه شنبه به اطلاع مصطفی الکاظمی رسانده است که باید گزینه برخورد با حضور نظامی آمریکا از جدول خروج به خروج فوری برسد.

منابع مذکور تاکید کردند: الکاظمی در جریان این دیدار متعهد شده است که پیام گروه‌های سیاسی را  مبنی بر عقب نشینی فوری به اطلاع واشنگتن برساند.

این منابع افزودند: الکاظمی در جریان دیدار مراتب ناخرسندی خود را از اقدامات آمریکا در عراق اعلام کرده و آنرا اشتباه توصیف کرده است.

طرح خطرناک و شوم آمریکا برای جرف النصر و عراق

«صفاء الاعسم» تحلیلگر امور نظامی عراقی از طرح خطرناک آمریکا به منظور بازگردانیدن تروریست‌ها به ناحیه «جرف النصر» در استان بابل عراق و تهدید مراقد دینی در استان‌های نجف و کربلا و پایان دادن به حشد شعبی و برافروختن جنگ داخلی پرده برداشت.

وی در ادامه به درخواست سفیر سابق آمریکا در بغداد به منظور پایان دادن به نقش مرجعیت دینی و حشد شعبی عراق و حمله به مقرهای حشد شعبی در القائم اشاره کرد و افزود: اقدام آمریکا در مجبور کردن عراق به بازگردانیدن تروریست‌ها از اردوگاه «الهول» در سوریه به اردوگاه «الجدعه» در نزدیکی مرز عراق و سوریه و نیز حملات مکرر به ناحیه جرف النصر و همچنین بستن سایت‌های خبری وابسته به مقاومت، گواه روشنی بر این طرح خطرناک است.

الاعسم تاکید کرد: بر اساس این طرح هر موقعیتی که مانع عبور تروریست‌ها از مرزهای سوریه و عراق است باید هدف قرار بگیرد تا به تروریست‌ها اجازه عبور و رسیدن به صحرای الانبار و در آخر ناحیه راهبردی «جرف النصر» در بابل داده شود.