جانشین فرمانده سپاه: نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم سر سفره‌های مردم رفت

 جانشین فرمانده سپاه: نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم سر سفره‌های مردم رفت۱۰-تر-۱۴۰۰

دلیل نادانی یا خودبه نادانی زدن جانشین فرمانده سپاه پاسداران جنایتکارپاسداربودنش می باشد برای همین با دورز دن نقش مخالفت پاسداران جنایتکار بابرجام ودفاع ازاهداف نظامی برنامه هسته ای که منجر به تحریم ها وگرانی  وبحران اقتصادی شده است وسرانجام تحریم سرسفره های مردم به خصوص محرومان برده شده است.

اظهارات حسین فدوی در حالی بیان می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی پیش از این هرگونه تاثیر تحریم‌ها بر زندگی مردم ایران را منکر می‌شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید تنها در یازده سال اخیر، اثر تحریم‌ها علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی، بر «سفره مردم» ظاهر شد.

حسین فدوی در عین حال ادعا کرده که «پیش از این به نوعی تحریم سر سفره‌های مردم بروز نداشت».

او از علت تاثیر تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی شهروندان ایران ابراز بی‌اطلاعی کرده و گفته است: «از ۱۱ سال پیش نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم و اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت».

هشت سال از ۱۱ سالی که این فرمانده نظامی به آن اشاره می‌کند، مربوط به دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی است که محافظه‌کاران نابسامانی وضعیت اقتصادی در این دوران را بیشتر متوجه دو دولت‌ او می‌دانند.

اظهارات این فرمانده نظامی در شرایطی بیان می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی پیش از این هرگونه تاثیر تحریم‌ها بر زندگی مردم ایران را منکر می‌شدند.

با وجود این، گزارش‌های رسمی و غیررسمی از ایران حاکی از وخامت اوضاع اقتصادی مردم و افزایش فزاینده قیمت کالا و خدمات و افزایش میزان جرم و جنایت به‌دلیل فقر اقتصادی است.

آقای روحانی بارها نسبت به منتقدان دولت در حوزه‌های اقتصادی انتقاد کرده و گفته که دولت‌ او به ویژه در دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، در شرایط «جنگ اقتصادی» و تحت فشارهای فزاینده ایالات متحده بوده است.

با استفاده از گزارش ایسنا و رادیو فردا/ب.ب/ک.ر