انتقاد بازنشستگان از تعلل دولت

 ۹-تیر-۱۴۰۰

بازنشستگان می‌گویند: تعلل و تاخیر دولت موجب نگرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در انتقاد از تعلل دولت، کمپینی راه‌اندازی کرده‌اند؛ خواسته‌ی آن‌ها ارسال لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس، قبل از پایان کار دولت دوازدهم است.

میرزایی (بازنشسته کشوری) با انتقاد از این تعلل می‌گوید: دولتی‌ها از ابتدای سال جاری مدام وعده می‌دهند که لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس ارسال و تصویب می‌شود ولی بیش از سه ماه است که در انتظاریم و هیچ خبری نشده! آیا این لایحه نیز بیشتر در حد حرف است یا قرار است واقعا تصویب و اجرایی شود؟!

بازنشستگان تامین اجتماعی نیز می‌گویند: این لایحه آنطور که از رسانه‌ها برمی‌آید در ارتباط با پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی، تصریحات و الزاماتی دارد اما مشخص نیست چرا در ارسال به مجلس تا این اندازه تاخیر می‌شود؛ آیا واقعاً قبل از پایان کار این دولت، سرنوشت لایحه معلوم می‌شود؟

انتقادات در حالی صورت گرفته که فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنششتگان تأمین اجتماعی، از انتظار برای ارسال لایحه توسط دولت خبر داده و گفته: دولت باید حتما به زودی لایحه را در اختیار مجلس قرار دهد.