تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان۹-تیر-۱۴۰۰

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان

ایسنا/همدان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای سال ۱۴۰۰ در استان همدان با اشاره به اینکه در تویسرکان بحث خرید آراء مطرح است، گفت: در این شهرستان سه نفر تخلفات گسترده انجام دادند و فردا هیئت نظارت در این رابطه نشست دارد.

حجت‌السلام‌والمسلیمن احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بعضی از شهرستان‌ها در شمارش آراء خطاهایی رخ داده است و به عنوان مثال در گل‌تپه یک نفر بوده است، در گیان ثبت رأی اشتباه بوده که این یک امر طبیعی است و به‌دلیل خستگی پایان شب به وجود می‌آید و در دوران گذشته هم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه تخلفات نامبرده در همدان گسترده نبوده است، تصریح کرد: در نهاوند مشکلی نداریم و بازشماری صورت گرفته است، در ملایر هم احتمالا به‌صورت محدود بازشماری آراء داشته باشیم و تنها باید تویسرکان را تعیین تکلیف کنیم.

فلاحی درباره تخلفات انتخاباتی شهرستان همدان نیز بیان کرد: در همدان به صورت رندومی چهار صندوق بازشماری شد و در نتیجه‌ بازشماری آراء هیچ تفاوت و مشکلی وجود نداشت و تخلفاتی که در رسانه‌ها یا توسط افراد مطرح شد به هیئت نظارت ارتباطی ندارد و دادستانی تخلفات را دنبال می‌کند.