تجمع اعتراضی پرسنل نیروهای مسلح در ایران+فیلم

 تجمع اعتراضی پرسنل نیروهای مسلح در ایران۹-اسفند-۱۴۰۰

به جز غارتگران حاکم وشرکای دزدشان وارگان های اطلاعاتی -امنیتی -پاسداران فاسد و چند نهادهای فاسد فعال اقتصادی وابسته به خامنه ای رمال کدام اقشاردیگر جامعه هستند که معترض وناراضی ازشرایط تورم زا همراه باگرانی ترمزبریده نیستند؟

tajamo_022822.jpgایران وایر - در اقدامی کم سابقه، شماری از پرسنل و بازنشستگان نیروهای مسلح ایران در چند شهر کشور و در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند.

بر اساس ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، معترضان در تهران در مقابل مجلس و در شهرهای مشهد، شهرکرد و کرمانشاه در مقابل ساختمان استانداری تجمع کرده‌اند.

این تجمعات به دنبال فراخوانی صورت گرفته است که از پرسنل و بازنشستگان نیروهای مسلح خواسته بود در روز ۹ اسفند و در اعتراض به پایین بودن حقوق خود تجمع اعتراضی برگزار کنند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله نهادهایی هستند که توسط سازمان‌های امنیتی به شدت کنترل می‌شوند و به این دلیل تجمعات امروز کم سابقه گزارش شده است.

در بهمن ماه امسال، حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته بود کارکنان نیروهای مسلح به علل مختلف قادر به تجمع و اعتراض نیستند اما نباید این افراد را نادیده گرفت.