شجاعت رسانه عامل افزایش سرمایه انسانی است

 استاندار فارس:

شجاعت رسانه عامل افزایش سرمایه انسانی است۹-اسفند-۱۴۰۰

 

کارنامه ننگین سانسورچیان اطلاعاتی – امنیتی آن چنان عیان است که نه جای دفاعی ندارد بلکه دارای پرونده بس خونین وجنایتکارانه است . زیرا رژیم سرکوب گر وسانسورچی قرون وسطایی مخالف جدی آزادی بیان وقلم وخبر نگاران وروزنامه نگاران مستقل است .زیرا وحشت شدید ازبیان واقعیت دارد .برای همین مردم ایران هیچ گونه باوری به رسانه های خبری رژیم سانسورچی ولایت فقیه ندارند وبرای پیگیری اخبار روی به شبکه های خبری و فضای مجازی می آورند که دشمنان آزادی و مدافعان سانسور به شدت درتلاش اند تاازطریق تصویب طرح صیانت کاربران فضای مجازی را مسدود کنند. حال ادعای شجاعت رسانه عامل افزایش سرمایه انسانی است به طنز تلخ به جای واقعیت شباهت دارد . زیرا جایی که پاسدار جنایتکار یدالله بوعلی که فرمانده سپاه فجر استان فارس است اعتراف کرده صدا و سیمای میلی و ضدملی و رسانه‌های پاسداران جنایتکار واوین نامه کیهان سربازجوشریعت نداری همواره در کنار یکدیگر قرار دارند و محتوای مورد نیاز رسانه ملی توسط رسانه‌ها فراهم می‌گردد. دیگر نیاز به توضیح بیشتر نیست تا گفته شود هدف ازشجاعت رسانه چیست؟

استاندار فارس گفت: شجاعت و صداقت رسانه‌ها موجب افزایش سرمایه انسانی در جامعه است.

شیراز- خبرنگار كيهان:
محمد‌هادی ایمانیه در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود شجاعت و صداقت رسانه‌ای داشته باشند تا بتوانند سرمایه‌های اجتماعی را بیش از هر زمان دیگری افزایش دهند.
وی افزود: جشنواره ابوذر در تلاش بود تا تمامی ویژگی‌های جشنواره ارزشی را داشته باشد و با توجه به شرایطی که در جامعه ایجاد شده است بتواند در قالب خبر، گزارش و محتوای رسانه‌ای در جامعه نقش‌آفرین باشد.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه بیان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها همواره در کنار یکدیگر قرار دارند و محتوای مورد نیاز رسانه ملی توسط رسانه‌ها فراهم می‌گردد.
وی افزود: رویکرد بسیج رسانه از گذشته متفاوت است و بسیج رسانه عصر جدیدی را در حال تجربه کردن است.
او یادآور شد: تمامی اصحاب رسانه بخشی از سرمایه‌های اجتماعی استان هستند و باید تمامی افراد در کنار یکدیگر قرار گرفته تا شرایط توسعه فعالیت‌های اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی فراهم شود
.