پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۹ اسفند-۱۴۰۰

* تجربه اوکراین نشان داد که اگر قوی نباشیم یا با ساده‌لوحی به گرگ‌های عالم اعتماد بکنیم حتماً دریده خواهیم شد. جانم به فدای رهبر هوشیار و حکیم کشورمان که جلوی چنین خطر بزرگی را برای ایران عزیز گرفته‌اند.
بیگدلی
*
آمریکایی‌ها با غرب‌گدایان داخل کشور که از خلع سلاح موشکی ایران دم می‌زنند همین وضعیت امروز اوکراین را برای ما مردم خواب دیده بودند. مدیون رهبر معظم انقلاب این مدیر شجاع و هوشیار امت اسلامی هستیم که دشمن و توطئه‌های آن را خوب شناخته است.
عاصف
*
برای شیطان بزرگ «متحد» معنا و مفهومی ندارد. اگر ببیند که بقای کشوری مثل افغانستان برایش هزینه دارد و سودی ندارد به راحتی آن را رها می‌کند و حتی اگر به دست طالبان هم بیفتد کاری انجام نمی‌دهد؟ در مورد اوکراین نیز آمریکا همان آمریکا است.
میرحسینی
*
رفتار آمریکا با افغانستان و اوکراین، رژیم جعلی صهیونیستی را به این وحشت انداخته است که آمریکا در روزهای حساس پشت متحدانش را خالی می‌کند و اگر چنین روزی برای این رژیم غاصب رخ دهد از طرف آمریکا آبی برایش گرم نمی‌شود!
سیاحی
*
به خود فروخته‌ها و غربگرایان می‌گفتیم رژیم جعلی خانه‌های فلسطینی‌ها را خراب می‌کنند! گفتند به ما چه ربطی دارد! گفتیم تروریست‌ها در عراق و سوریه هزاران زن و کودک و مرد و جوان را سر بریدند و زن‌ها را به اسارت بردند و ایران را تهدید می‌کنند؟ گفتند اینها بهانه نمی‌شود که ما موشک‌پرانی کنیم؟ گفتیم مردم یمن را قتل عام می‌کنند؟ گفتند آنها عربند و ما فارس! ولی حالا دارند با تمام توان برای اوکراین اشک می‌ریزند! فریاد می‌زنند ای مردم! دنیا را آب برد. حقوق بشر پایمال شد و...
افشار
*
چند روز از جنگ اوکراین گذشته همه رسانه‌های جهان خودشان را به در و دیوار می‌زنند... همه روزه عربستان در یمن جنایت کرده و می‌کند ولی برای هیچ کس اهمیت ندارد. جنگ داریم تا جنگ! بستگی به رنگ مو و چشم‌ها دارد!
متین
*
آنچه که در قضیه اوکراین اتفاق افتاد نشان داد خیانت جریان سلطه نسبت به همپیمانان خود نه اولین و نه آخرین بار خواهد بود. باید از غرب‌گدایان داخل کشور تعجب کرد که همچنان به دنبال آمریکا هستند گرچه از قدیم گفته‌اند نرود میخ آهنین بر سنگ.
نیک‌نام
*
مردم یمن به خدا اتکا کردند و بیش از 6 سال در برابر ائتلاف غربی، عبری و عربی مقاومت کردند در حالی که دشمنان مردم یمن ادعا می‌کردند ظرف یک هفته طومار این کشور را درهم می‌پیچند. ولی اوکراین به «کدخدا» اتکا کرد و نتوانست 6 ساعت از مرزهایش در برابر روسیه دفاع کند! امضای خدا تضمین است نه کدخدا؟
شعبانی
*
پذیرش خلع سلاح اتمی از سوی اوکراین برای پذیرفته شدن از طرف غرب مشابه همان منطقی بود که ادعا داشت دنیای آینده دنیای موشک نیست و دنیای گفت‌وگو است و این بلا را بر سر اوکراین آورد. این برای ما نیز مایه عبرت بود.
اکبری
*
آمریکا در دفاع از اوکراین در حمله روسیه به این کشور روس‌ها را تهدید به تحریم کرده ولی تحریم‌هایی است که دیگر حتی نیاز به دور زدن هم ندارد! غرب‌گدایان کشور سر عقل بیایند و باور کنند دهکده جهانی دیگر کدخدا ندارد.
رجب‌پور
*
از زمانی که روسیه حمله خود به اوکراین را آغاز کرده، بیش از خود اوکراینی‌ها غرب‌گرایان داخل کشور ناراحت هستند و خواستار این هستند که جمهوری اسلامی باید همنوا با آمریکا و اروپا روسیه را محکوم کند. به این جماعت دنباله‌رو غرب باید جواب داد ایران با هر دو کشور رابطه دارد و با عقل و منطق سیاست خودش را پیش خواهد برد. اصلاح‌طلبان باید فکری برای عدم استقلال خودشان بکنند و خود را از بازیچه غرب بودن نجات بدهند.
منصوری
*
حوادث اوکراین تجربه‌ای دیگر برای غربزدگانی است که دل به شیطان بزرگ خوش کرده‌اند. علی‌رغم قول آمریکا و انگلیس به حمایت از این کشور در صورت بروز جنگ به رغم التماس و گریه رئیس‌جمهور کمدین اوکراین، هیچ وقعی به خواسته‌های او ننهادند. البته آمریکا گفته برای فرار از اوکراین می‌توانیم به تو کمک کنیم!
1070---0938
و 2846---0935
*
اوکراین اکنون قربانی آمریکا و ناتو است و این حاصل انتخاب حاکمان آن است. حاکمان اوکراین در این ماجرا نشان دادند که به معنای واقعی کمدین هستند و در عالم سیاست نادان! تکیه بر آمریکای رو به زوال، جز ویرانی برای اوکراین در پی نخواهد داشت.
طاهرنیا
*
آمریکایی‌ها نشان داده‌اند مانع هر صلح و توافق‌نامه در جهان هستند. در مذاکرات هسته‌ای وین هم همین رفتار را از آنان می‌بینیم. به ظاهر دم از توافق می‌زنند ولی در عمل تخلف می‌کنند.
رستگار
*
خدا را شکر می‌کنیم که از نظر نظامی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دشمنان قسم‌خورده نظام به تهاجم نظامی علیه کشورمان فکر نمی‌کنند و این ثمره خون و مجاهدت‌های شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و تلاش مجاهدان نخبه است که با هدایت فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است.
حسینخانی
*
حوادث منطقه نشان می‌دهد انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی از عمر 43ساله خود در غرب آسیا صاحب نفوذ شده و بیش از هر زمان دیگر اقتدار خود را تجربه می‌کند. از سوی دیگر پیشرفت‌های علمی کشور همچنان در حال کسب رتبه‌های بزرگ جهان است. بی‌دلیل نیست که دشمن بیش از هر دوره‌ای بر دشمنی با انقلاب اصرار می‌ورزد.
بذرکار
*
جامعه‌ای موفق خواهد بود که اقتصادش به تعبیر رهبر معظم انقلاب دانش‌بنیان، مردمی و عدالت‌محور باشد تا بتواند در مقابل آسیب‌ها مقاومت نشان بدهد.
حقگو
*
استقبال گرم امیر قطر از آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در سفر به این کشور عربی نشان از اهمیت این سفر و نقش آن در تحولات آینده منطقه داشت. بدون تردید تقویت رابطه با این کشور موجب مقابله با دخالت کشورهای بیگانه در امور ملت‌های منطقه خواهد شد.
فرجی
*
عده‌ای از غربگرایان که آنتن خود را به سمت «آمریکا» قرار داده‌اند، طرح صیانت از فضای مجازی را که در مجلس در حال طرح است بهانه‌ای برای حمله به مجلس انقلابی و تخلیه عقده‌های خود قرار داده‌اند. اینها باید بدانند با هوچی‌گری راه به جایی نخواهند برد. انسان عاقل فضای مجازی را یله و رها نمی‌گذارد چون حتی بسیاری از کشورهای غیرمسلمان و سکولار هم براساس اصول نظام خود حدود آن را مشخص کرده‌اند.
محمدیان
*
در دوران مدیریت جدید شهری شاهدیم که به مناسبت ایام مختلف ملی - مذهبی و فرهنگی تابلوهای تبلیغاتی زیبا به پیام ارزشی زینت‌بخش خیابان‌های شهر شده می‌خواهم بگویم با دیدن هر کدام از این تصاویر و تمثال‌ها حال و هوای خوشی به رهگذران منتقل می‌شود. قدردان این خلاقیت شهرداری تهران هستیم.
نوربخش
*
طرح صیانت از فضای مجازی، شاید دارای ایراد و اشکال باشد و می‌توان آن را نقد و اصلاح کرد. اما به این بهانه، نباید علیه اصل ضرورت «قانونمندسازی فضای مجازی» هوچی‌گری کرد. باید همانند بسیاری از کشورها فضای مجازی را مدیریت کرد. یله و رها بودن این فضا مانند ویروس کرونا بسیاری را از پا درمی‌آورد.
منصوری
*
با توجه به راهکار دولت برای حذف ارز 4200 تومانی و فسادزا بودن آن اگر به نظر نمایندگان مجلس قابل حذف نیست می‌توان به تدریج قیمت آن را افزایش داد. مثلا در پایان سال 1400 به قیمت 6200 و سال 1401 به قیمت 8200 افزایش دهند. به هر حال حفظ این عامل فسادزا صحیح نیست.
بیگی
*
علت سقوط هواپیمای جنگنده ارتش در آسمان تبریز نقص فنی اعلام شده یعنی طبق پروتکل‌های بین‌المللی اگر هواپیما وسط بازار شهر هم سقوط می‌کرد کسی به خلبان خرده نمی‌گرفت اما روحیه شهادت‌طلبانه‌ای که در نظامیان این مرز و بوم وجود دارد موجب می‌شود از جان خود برای مردم مایه بگذارند.
حاجی‌پور