تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری در قرچک

 تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری در قرچک۱۵-بهمن-۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از برخورد ۳ دستگاه خودروی سواری و مصدومیت ۵ نفر در این شهرستان خبر داد.                                                   تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری در قرچک

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یوسف صاحبدل صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برخورد ۳ دستگاه خودرو و مصدومیت ۵ نفر در قرچک خبر داد و اظهار داشت: بامداد امروز، این حادثه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از دریافت خبر، نیروهای عملیاتی از ایستگاه مرکزی و ایستگاه امداد و نجات سازمان به محل حادثه که در خیابان اصلی قرچک رخ داده بود اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: نیروها ضمن ایمن سازی محل و خودروها، اقدام به خارج نمودن مصدومین و سرنشینان کردند.

صاحبدل اظهار کرد: این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و دو دستگاه پراید رخ داده بود، ۵ نفر مصدوم در پی داشت.

وی در پایان گفت: از همه رانندگان گرامی می‌خواهیم در ساعات پایانی شب و زمانی که جاده‌ها و خیابان‌ها از ترافیک کمتری برخوردار است، با احتیاط بیشتری حرکت کرده و از رانندگی با سرعت زیاد خودداری کنند.