کرونا مدارس استان اردبیل را به‌مدت یک هفته غیرحضوری کرد

 کرونا مدارس استان اردبیل را به‌مدت یک هفته غیرحضوری کرد۱۲-بهمن-۱۴۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استانی، مدارس استان اردبیل در همه مقاطع تحصیلی از فردا چهارشنبه به‌مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود.کرونا مدارس استان اردبیل را به‌مدت یک هفته غیرحضوری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استانی، مدارس استان اردبیل در همه مقاطع تحصیلی از فردا چهارشنبه به‌مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا به‌جهت ضرورت مدیریت مقابله با این ویروس و مواجهه احتمالی با موج ششم کرونا به دستور استاندار اتخاذ شد که مطابق این تصمیم آموزش کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی استان از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: این تصمیم طی نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابلاغ شد.

قاسمیان بیان کرد: لازم است از ظرفیت شبکه شاد برای انجام برنامه‌های غیرحضوری گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان حداکثر استفاده به‌عمل آید.