مصدومیت ۱۱ نفر بر اثر برخورد مینی بوس و تریلی

 مصدومیت ۱۱ نفر بر اثر برخورد مینی بوس و تریلی۱۴-بهمن-۱۴۰۰

با وجودادامه تصادفات زنجیره ای د رجاده های غیر استاندارد ایران که به وقوع می پیوندد وتعداد کثیری ازشهروندان جان می بازندو مصدوم می شوند بازهم بطور وارونه ادعای مضحک شود ایران آزاد وامن ترین کشور جهان وقدرت برترمنطقه است.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به برخورد مینی بوس و تریلی پارک شده در ورودی شهرک صنعتی حسن رود انزلی، گفت: بر اثر این حادثه ۱۱ سرنشین مینی بوس مصدوم شدند.                                                   مصدومیت ۱۱ نفر بر اثر برخورد مینی بوس و تریلی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پیمان اسدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بر اثر برخورد مینی بوس و تریلی پارک شده در ورودی شهرک صنعتی حسن رود انزلی، اظهار کرد: بر اثر این حادثه ۱۱ نفر از سرنشینان مینی بوس که همه خانم بودند به شدت مصدوم شدند.

وی افزود: به محض اطلاع از حادثه ۴ گروه فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های بندرانزلی، غازیان، خمام و چاپارخانه به محل حادثه اعزام شدند.رئیس اورژانس گیلان ادامه داد: نیروهای اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، ۵ مصدوم این حادثه را به بیمارستان پورسینای رشت و ۶ نفر را به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل کردند.