نقد و بررسی " توافقات قاهره و زمينه هاي ترديد" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 14 اسفند ماه سال 1387
"معلوم نیست که چرا نه بررسی مسائل داخلی ونه سفر رفسنجانی مکار به عراق مهم نیستند ، ولی ارزیابی اجلاس شرم الشیخ و حماس بسیار مهم می باشد!!"

ملای سرمقاله نویس حامی و سینه چاک رفسنجانی غارتگر و مکار بر خلاف انتظار که سکوت اختیار کرده است . زیرا که بدون آنکه اشاره به سفر رفسنجانی به عراق کند و بگوید که شیوه ی برخورد مردم عراق نسبت به سفرا ین روباه مکار رفسنجانی چگونه می باشد؟ همچنین بدون آنکه هیچگونه اشاره ای به شرایط داخل کشور کند و توضیح دهد که وضعیت اقتصادی دولت و معیشتی مردم چگونه است و چرا یک میلیارد دلار مفقود شده است و یا نحوه ی تبلیغات انتخابات خیمه شب بازی ریاست جمهوری چطوری می باشد؟ ولی همچون همیشه با دور زدن مسائل داخلی و پاک کردن صورت مسئله به سراغ فلسطین و محمود عباس و حسنی مبارک رفته است تا از موضع وکیل مدافع و سخنگوی مردم فلسطین محمود عباس را خائن وهمکار دشمن اسرائیل معرفی کند واز حماس دفاع نماید . به خصوص اینکه اکنون اجلاسی در شرم الشیخ مصر پیرامن باز سازی نوارغزه و فلسطین بر گزارشد که سرمقاله نویس گزارش کرده است بیش ا ز 80 نمایندگان کشور های جهان حضور داشتند ورقم 4 و نیم میلیارد لار تعهد مالی برای باز سازی فلسطین حاصل شد . اما چون رژیم تروریستی نه اینکه به این اجلاس دعوت نشد ، بلکه این اجلاس یشتر موجب انزاویش شده است . بنابرین ملای سر مقاله نویس نسبت به بر گزاری و نتایج این اجلاس شرم الشیخ دست به عقده گشائی زده است و تلاش کرده است تا هر طوری شده به ایجاد تنش و تضاد و اختلاف و درگیری میان حماس و ساف دامن بزند.

البته لای سر مقاله نویس با فراموش کردن نقش تدارکاتچی بودن و بستر سازی توطئه ی ایجاد جنگ خانگی و برادر کشی و جدا کردن نوار غزه و تشکیل دولت اسلامی مورد خواست لوطی جماران که از سوی لوطی جماران و سپاه پاسداران دنبال و اجرا شد تا که حماس تبدیل به بازوی مشابه حزب الله لبنان در منطقه شود که نتیجه ی این اقدام بر پائی جنگ 22 روزه ی نوار غزه بود.

همینطور ملای سر مقاله نویس از یاد برده است که چگونه دعوت از اسماعیل هنیه به تهران شد تا باحضور خود وهمدوش با آخوند متحجر انگلیسی خاتمی که نوچه و شاگرد آخوند دزد انگلیسی مصباح یزدی است در نماز جمعه ی تهران علیه روند مذاکرات صلح خاورمیانه موضع خصمانه ی مشترک اتخاذ کند و محمود عباس را خائن بنامد و تأکید بر دشمنی مذاکرات صلح با اسرائیل نماید و اصرار برعدم به رسمیت شناختن اسرائیل کند. ولی حال ملای سرمقاله رئوس متهم و محکوم کردن محمود عباس و ساف و حسنی مبارک را ترسیم کرده است. ضمن اینکه از قلم انداخته است تا که تذکر دهد که چگونه قبل از این اجلاس شرم الشیخ ودر ادامه ی تهدید به ترور حسنی مبارک رئیس جمهور مصر از سوی بسیجیان کفن پوشان در تهران برای کشتنش جایزه ی میلیون دلاری تعیین شدو برای ناامن جلوه دادن مصر و آسیب رساندن به صنعت جلب توریست در مصراقدام تروریستی انجام شد که به دلیل انتقام گرفتن از نقش آتش بس جنگ نوار غزه و تلاش برای بر پائی اجلاس در شرم الشیخ بود.

بلی اکنون ملای سر مقاله نویس زور زده است تا بابر کناری محمود عباس و ساف اسماعیل هنیه و حماس و دولت اسلامی متمایل به جماران جایگزین شود تا که اهداف رژیم تروریستی آخوندی در منطقه ی خاورمیانه براحتی و بدون موانع از طریق حماش به پیش برده شود .
پس بی جهت نیست که پس از اجلاس شرم اشیخ در مصر هم دادگاه محاکمه ی سران اسرائیل در تهران از سوی دادستان کل آخوند فرصت طلب دری نجف آبادی تشکیل شده است و هم هم همزمان کنفرانس حمایت از فلسطین درتهران بر پا شده است . تا که دست ملای سرمقاله نویس بیشتر باز باشد که محمود عباس را متهم به خیانت و همکاری با دشمن اسرائیل کند.

البته از سوی دیگر طرح توطئه مشترک با سوریه و حزب الله لبنان علیه محمود عباس نیز در دستور کار واقع شده است . زیرا که تلاش شده است تا با تعویض کردن اقدامات حزب الله لبنان وحماس به موشک پرانی به خاک اسرائیل به حامیان بازداشت شده ی ساف در سوریه نسبت داده شود تا سوژه برای ماستمالی کردن گشوده شدن پرونده ی ترور رفیق حریری نخست وزیر ساق لبنان در دادگاه لاهه فراهم شود. در صورتیکه پاسدار محسن رضائی در روند جنگ 22 روزه نوار غزه گفت که اکنون بهترین موقع برای سوریه می باشد تا که جبهه ی جنگ دیگری علیه ی اسرائیل برای باز پس گیری بلندی های جولان بگشاید. حال بماند که همین نظر را هم پاسدار عبدالله عراقی رئیس نیروی زمینی سپاه پاسداران داشت که آشکارا بیان کرد ونوید بزودی گشودن جبهه جنگ زمینی با اسرائیل را داد که بلافاصله خبر پرتاب موشک حزب الله به خاک اسرائیلی مخابره و آنتنی شد .هم اینکه موضع همه رهبران مسئولان رژیم تروریستی آخوندی فرا گیر کردن جنگ نواره غزه و حماس با اسرئیل از سوی سوریه و لبنان ومصر و اردن بود.

بالاخره ملای سرمقاله نویس در پایان با فرافکنی ووارونه گوئی نیات پلید 3 دهه ی خنجر از پشت زنی به آرمان مردم فلسطین و سازمان آزادیبخش فلسطین از سوی سران رژیم تروریستی آخوندی به ساف و محمود عباس نسبت داده شده واینگونه وارونه بیان کرده است :
"اگرچه انتظار مي رود كه توافقات قاهره به فرصتي براي تفاهم و همكاري گروههاي فلسطيني منجر شود و زمينه اي براي همبستگي مردم فلسطين را بوجود آورد لكن از آنجا كه فتح و تشكيلات خودگردان به اضطرار در اين حلقه وارد شده اند اين احتمال وجود دارد كه در فرصت مناسب در جهت تامين اهداف صهيونيستها وارد عمل شوند و از پشت به ساير گروههاي فلسطيني خنجر بزنند. اقدامات بعدي قاهره ودعوت انحصاري از طيف محمود عباس در اجلاس شرم الشيخ و تلاش براي به حاشيه راندن و حذف حماس و فرصت طلبي آنها عليه دولت حماس ترديدها را بيشتر مي كند. اين امر نشان مي دهد كه حتي توافق فرصت طلبانه با حماس نيز بخشي از سناريوي از پيش تنظيم شده اي است كه تشكيل اجلاس شرم الشيخ فاز تكميلي آن محسوب مي شود."

در خامه اینکه پرسش است که به رهبر و مسئولان و پادو وجارچیان ومبلغان رژیم فاشیستی مذهبی چه ارتباط دارد که بطورسیستماتیک در امور داخلی فلسطین و لبنان ومصر و عراق و افغنستان دخالت گری و امر ونهی کنند و دادگاه تشکیل دهند و رهبران این کشور ها و فلسطین را به خیانت متهم ومحکوم نمایند؟ اگر راستی رهبران ومسئولان رژیم تروریستی آخوندی خودشان صادق می باشند و ریگی بر توی کفش خود ندارند و خیلی ادعای بیل زنی دارند . چرا ابتدا باغچه خوشان را بیل نمی زنند تا سپس نوبت به باغچه ی دیگران برسد ؟ به خصوص اینکه اکنون که جنگ رقابت و سگ عوا ها میان گرگ های هار بالا گرفته شده است . آنگونه که استاندار شیراز اجازه ی سخنرانی به خاتمی در شاه چراغ شیراز را نداده است . ازطرف دیگر همینطور به شیخ تواب کروبی در د انشگاه گرگان اجازه ورود برای سخنرانی داده نمی شود . بدتر اینکه اخیراً حزب اعتماد ملی شیخ مهدی کروبی فاش کرده است که دستور صادر شده که به جز پاسدار گماشته احمدی نژاد چاقو کش کس دیگری حق سخنرانی انتخاباتی در دانشگاه های ایران را ندارد . با این اوصاف چگونه می توان باورداشت که سران این رژیم تر وریستی و ضد بشر و پدر خوانده تروریست جهانی می توانند که دلسوز مردم فلسطین و لبنان و عراق باشند ؟ در صورتیکه با سفرروباه مکار رفسنجانی به عراق، این شیخ مکار با موج فزایننده اعتراض و تنفر مردم میهن پرست عراقی مواجه شده است.
هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 14 اسفند ماه سال 1387