ازهم تأکید اخراج و جا به جائی مجاهدین اشرف از سوی مشاور امنیت ملی عراق
پس از اینکه پیام نو روزی اوباما رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران و سران رژیم تروریستی آخوندی که داده شد ولی واکنش های گوناگونی را در بر داشته است . ازآن جمله لوطی جماران در سخنرانی نوروزی خود در صحن امام رضا در مشهد گفت که در این پیام تغییری دیده نمی شود. زیرا که با همان لحن سابق اشاره به توقف غنی سازی اورانیوم و عدم صدور تروریسم و بنیاد گرائی شده است . سپس علی لاریجانی این مهره ی انگلیسی در دیدار خود با آیت الله سیستانی در نجف گفت که پیام اوباما زیبا است ولی مشکلی را حل نمی کند . آنگاه رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران گفت که پیام اوباما تبلیغاتی است و تأکید کرد که آمریکا نه در شعار و پیام ، بلکه باید در عمل واز طریق مذاکره و آزاد کردن دارائی ها معضل را حل کند و عذر خواهی از گذشته کند .
اما در پشت پرده خبر های دیگری هم جریان دارد . از جمله اینکه وزیر امور خارجه آمریکا در برزیل گفت که دست هایش را به سو ی ایران دراز کرده است . اکنون نیز خبر گزاری فارس به نقل از رئیس جمهور بر زیل نقل قول و گزارش داده است که بی صبرانه منتظر دیدار پاسدار چاقو کش احمدی نژاد در بر زیل می باشد تا که دستان دراز شده را بگیرد و فشار دهد.
همچنین خبر دیگر این است که گزارش شده است که برای اولین بار یک مقام بی نام ونشان امام زمانی رژیم تروریستی آخوندی در اروپا با یکی از اعضای ناتو دیدار داشته است که پیرامون شرکت در کنار آمریکا پیرامون مذاکره افغانستان است . عجیب تر اینکه پس از سفر پاسدار علی لاریجانی انگلیسی به عراق و انتقال دادن پیام ویژه نا گهان موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق باز وارد صحنه شد و از جا به جائی و اخراج و دستگیری و محاکمه ی اعضا و فرماندهان مجاهدین سخن گفته است و دلیل این پیگیری را ناشی از بهبود رابطه ی تهران و بغداد دانسته است . یعنی تکرار و تداعی در خواست گنجانیدن نام مجاهدین در لیست گروه و سازمان ای تروریستی از سوی اتحادیه اروپا می باشد که مجری کار گزارش آیت الله جک وزیر امور خارجه ی اسبق دولت فخیمه ی انگلیس بود .
مشخص نیست سیاست یا بازی که آمریکا از طریق ارسال پیام نوروزی شروع کرده است به کجا ختم خواهد شد که از طریق دریافت رهنمود لابی ها و مأموران اعزامی به آمریکا دنبال شده است که بر گردان و باز سازی شده شگرد های تبلیغاتی شکست خورده ی سالیان پیشین می باشد که اکنون اینگونه تکرار شده است ؟ به نیت اینکه شاید راه حلی برای بحران آمریکا در افغانستان و عراق از طریق حمایت و همکاری رژیم تروریستی آخوندی به وجود آید . غافل از آنکه رژیم تروریستی آخوندی تغییر و اصلاح ناپذیر نیاز شدید به صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز و سیاست دخالت گری دارد. برای اینکه رژیم تروریستی آخوندی بحران زا و بحران زی ضمن اینکه بدون تولید بحران در داخل و صدورش به برون مرز قادر به بقای حکومت ننگین خودش نمی باشد . از طرف دیگر صدور اینگونه بحران سازی و جنگ افروزی و مداخله گری در امور داخلی سایر کشورهای همجورار و منطقه ی خاورمیانه چتر سیاست پشتیبانی و امنیتی پیگیری طرح یا پروژه ی دسترسی به سلاح هسته ای می باشد. برای همین بیشتر دشمنی که با مجاهدین به خصوص ساکنین شهر اشرف دارد . زیرا که به دلیل افشا کردن اهداف پنهان دسترسی به سلاح هسته ای و مانع شدن از صدور بنیاد گرائی به عراق و تسلط کامل بر این کشور است که چرا تا کنون اجازه داده نشده است عراق بطور دربست به سرپل و مر کز ثقل صدور تروریسم و بنیاد گرائی به منطقه ی خاورمیانه تبدیل شود . مهمتر اینکه حضور مجاهدین ساکن اشرف موجب شده است تا که طرح توطئه ی مخالفت با تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا رژیم تروریستی آخوندی با شکست مواجه شود . هم اینکه عواملش در انتخابات شورای استانی در عراق شکست سختی خوردند و بر موج اعتراضات سیاست دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در امور داخلی عراق افزوده شد .
بنا براین در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی در اوج نا مشروعیت داخلی قرار دارد آنگونه که مجبور شده است برای کنترل فضای نارضایتی عمومی جامعه را به دو ار گان سر کوبگر و بد نام سپاه پاسداران و بسیج سپرده شود . همچنین هنگامی که رقابت و تضاد جناح و باندهای مافیائی غارتگر و دزد غالب و مغلوب بسیار بالا گرفته است . طبیعی است که نیاز فراوان به پیام نوروزی اوباما می باشد تا بطور همه جانبه بصور موافق و مخالف با آن مانور تبلیغاتی - تهدیداتی داده شود . آنگونه که سال جدید بنام سال اصلا ح خوانده شده است . البته اصلاحی که از همان ابتدای آغازش با ضرب و شتم و سانسور و خفقان ووحشت و بگیر وببند و باز داشت ها و زندان و قتل و کشتن زندانیان سیاسی شروع شده است .
از طرف دیگر فشار و توطئه های همه جانبه علیه ی مجاهدین مقیم اشرف نیز مجدانه دنبال و افزایش یافته است و با مهره ی آلت لوطی جماران، عضو سپاه بدر موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق علیه مجاهدی شهر اشرف بازی جنگ روانی و شیطان سازی علیه ی مجاهدین در دستور کار قرار گرفته است که گذشته از اعتراف ضعف و زبونی در برابر مجاهدین می باشد. از سوی دیگر به وضوح زیرآب ادعای قدرت جهانی بودن رژیم تروریستی آخوندی زده شده است که می خواهد ساختار جهانی را تغییر دهد و فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان صادر کند تا که معضل بحران مالی و اقتصادی آمریکا و جهانی را حل کند. اما اکنون آنچنان در برابر مجاهدین دچار استیصال و در ماندگی شده است . به ویژه کابوس وحشت از مجاهدین ساکن اشرف خواب از چشمان حاکمان رژیم تروریستی آخوندی ربوده است که برای چاره جوئی می بایست مدام می بایست پیک های ویژه تهران � بغداد فعالانه در حال تردد باشند .
بهر حال خطاب به مشاور امنیت عراق و سران رژیم تروریستی آخوندی و مقامات آمریکائی باید گفت که با اینگونه ترفند ها و زد وبند ها نمی توان هم مجاهدین را وجه المصالحه قرار داد و نا دیده گرفت یا اینکه سرشان را بر زیر آب برد . چون گذشته از ده ها سال پیشینه ی مبارزاتی و پایگاه گسترده ی مردمی که اینان دارند با این دوز وکلک وتوطئه های علنی و پنهانی محو شدنی نیستند. برای نمونه ضرورت دارد که به یک مورد اوایل انقلاب اشاره شود . یعنی هنگامی که ستاد مجاهدین در تهران مورد یورش و حمله کمیته و چماقدران واقع شد. ابوالفضل قاسمی که استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران بود و نماینده سرخس برای مجلس دوره ی اول شد البته راهش ندادند و گویا بعداً نیز دستگیر و اعدام شد. وی که عضو حزب ایران وابسته به جبهه ی ملی بود. آن زمان گفت که ستاد کوچک ما می تواند متعلق به مجاهدین باشد . همچنین افزود که قلب هر ایرانی یک ستاد برای مجاهدین است .
اما عجیب است که اکنون رادیو فردا این خبر از عراق به نقل مشاور امنیت عراق موفق الربیعی را مخابره کرده است که گفته است: "ساکنان پایگاه اشرف به محل ديگری منتقل می شوند " از سوی دیگر همین رادیو این خبر را نیز باز تاب داده است : "امنیت داخلی ایران به سپاه و بسیج سپرده می‌شود" که به وضوح می گوید اوضاع رژیم تروریستی آخوندی چگونه خراب و متزلزل است. همچنین ضریب وحشت از مردم ناراضی تا کجاست و دلیل تقاضای سران رژیم بربر منش و تاریک اندیش پدر خوانده ی تروریست جهانی آخوندی برای فشار بر روی مجاهدین ساکن شهر اشرف و تأکید اخراج یا جابجائی و محاکمه کردن بر خی از فر ماندهان مجاهدین از سوی عضو سپاه بدر موفق الربیعی چیست؟
در خاتمه اینکه مثل روز روشن است تا زمانیکه تلاش برای تغییرات دمکراتیک در ایران نشود . نه اینکه اینگونه پیام دادن های اوباما که آن روی سکه ی دیدار پنهانی مک فارلین با رفسنجانی در سال 65 در تهران می باشد . مشکل گشا نخواهد بود ، بلکه شرایط را هم علیه ی مردم ایران بدتر می کند و هم ضریب دخالت گری سران رژیم تروریستی آخوندی در کشور های منطقه بیشتر افزایش داده خواهد شد و هم اینکه میزان طلبکاری و باج خواهی ها از آمریکا فزون تر خواهد شد . بد تر اینکه بصورت عریان و علنی تر از پروژه ی هسته ای دفاع و تبلیغ خواهد شد و اصرار بر بر سمیت شناختنش می شود . یعنی اینکه نه چیزی عاید مقامات آمریکائی نمی شود ، بلکه فضای بی ثباتی و ناامنی کشور های منطقه به خصوص عراق و افغانستان بدتر خواهد شد و بحران کنونی پاکستان هم می تواند سر نوشت بد تر از این دو کشور داشته باشد . زیرا که اینگونه سیاست ها طبق تجربه ی 30 سال گذشته بازهم موجب تقویت بیشتر مرکز و کانون اصلی بحران آفرینی و صدور آن به منطقه یعنی رژیم تروریستی خواهد شد.
هوشنگ � بهداد
هشتم فروردین سال 1388