نقد و بررسی " حاشيه اى که متن را مى خورد (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان یکشنبه اسفند ماه11 سال 1387
طلبکاری هسته ای از اوباما کردن، به دلیل ادامه ی سیاست مماشات گرایانه ی پلید و خائنانه ی تجارت خون و نفت در 30 سال گذشته "

در میان چند پارامترهائی که در 30 سال گذشته موجب ماندرگاری رژیم تروریستی آخوندی شده اند گذشته از ابزاری کردن دین که وسیله قدرت و ثروت و سکرکوبگری و عوامفریبی شده است و جنگ ویرانگر و خانمانسوز 8 ساله ی ایران و عراق که نعمت الهی نامیده شد. همچنین سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های همجوار و منطقه ی خاورمیانه دنبال شده است . از سوی دیگر اهرم مهم دیگرمبارزه با آمریکا یاشیطان بزرگ بوده است که از 13 آبان سال 58 با اشغال سفارت آمریکا در تهران شروع شد که نه اینکه موجب سقوط دولت موقت مهندس بازرگان شد، بلکه این اشغال زمینه ی به قدرت خزیدن آخوند ها ودر دنباله پاسداران را فراهم کرد. خلاصه این مبارزه با آمریکا تبدیل به لولو ومترسک کارخانه تولید اتهام زنی و پرونده سازی و محکوم کردن مخالفین و دگر اندیشان و رقبا وحذف شان از صحنه ی رقابت و فعالیت بوده است . آنگونه که این معجون معجزه آسای مبارزه با آمریکا زمینه و بستر ساز اشغال نظامی افغانستان و عراق شد . بدتر این با همین چماق و اهرم مبارزه با آمریکا پیش مقدمه طرح و پیگیری طرح پروژه ی هسته ای تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای شده است .

از سوی دیگر وقتی با همین چماق مبارز با آمریکا که دگر اندیشان وآزایخواهان و مخالفان و دانشجویان معترض به اتهام همکاری با آمریکا یا ستون پنجم و یا عامل دستگاه اطلاعاتی دشمن بیگانه آمریکا، سرکوب و متهم و محکوم و زندانی شدند. اما تعجب آور ینکه با همین تا کتیک مبارزه با آمریکا هم زد و بند های کثیف و خائنانه ی مماشات و مذاکره از طریق لابی های اعزام شده به آمریکا و لابی ای خریداری شده ی آمریکا به شیوه های گوناگون دنبال شده است . یعنی اینکه لابی ها و برخی از مقامات و مسئولین آمریکائی نیز بهمین مسئله مخدودش شدن واقعیات خواسته نا خواسته دامن زده اند .

بطور مثال نگاه کنید در زمانیکه لوطی جماران خامنه ای رقیب دوم خردادی را به اتهام عدم تسلط و آگاهی دشمن شناسی و مخدودش کردن مرز با دشمن بزرگ نامزدان دوم خردادی ها در نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم از سوی شورای نگهبان بصورت گله ای فله ای رد صلاحیت شدند . ولی پس از اینکه اوبامارئیس جمهور آمریکا شد رحیم مشائی مشاور ا رشد پاسدار احمدی نژاد چاقو کش بطور قاچاقی به آمریکا سفر کرد تا با مشاوران اوبا ما دیدار داشته باشد . اکنون نیز پس از اینکه علی اکبر ولایتی مشاور امور بین المللی لوطی جماران به بغداد سفر کرد و پیام ویژه برای جلال طالبانی رئیس جمهوری عراق برد تا هم پیام منتقل کند و هم از وی قبل از سفر به واشنگتن دعوت شد تا که به تهران سفر کند تا که با لوطی جماران و عنتر پاسدار گماشته اش احمدی نژاد دیدار داشته باشد که با رهبر لوطی دیدار داشته است و لوطی خواهان اخراج آمریکا ئیان و مجاهدین از عراق شده است . یعنی هنوز پس از 30 سال زد و بند های خائنانه و کثیف سیاست نفت و خون در پشت صحنه ادامه دارد .

ولی در ظاهر با زهم بیش از گذشته شعار مبارزه با آمریکا سر داده می شود و پاسداران بازجو وقلم بر دست شده نیز از اوبا ما طلبکاری می کنند ک سیاست تغییری که اوباما از آن در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری خودیاد کرد می بایست نه اینکه ادامه ی سیاست گذشته نباشد ، بلکه باید در بست پذیرفتن سیاست هسته ای رژیم تروریستی آخوندی می باشد ، در غیر اینصورت با آمدن اوباما چیزی نسبت به گذشته تغییر نکرده است جز اینکه اوباما خودش تغییر کرده است . زیرا که به وعده های انعطاف پذیری و نا دیده گرفتن تلاش های دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی اوباما هم همچون بوش توجهی نکرده است و همان سیاست مشابه گذشته دنبال می شود.

در خاتمه اینکه رژیم تروریستی آخوندی آخر این چگونه رژیم ضد مردمی و دین فروش و جنگ و عوامفریب و غارتگری می باشد که هنوز پس از0 3 سال که از حکومت ننگینش سپری شده است .نه اینکه مردم ایران در معادلات مسائل ایران نه هیچگونه نقش وحق و حقوقی ندارند ، بلکه حتی ارزش نام بردن از این مردم نیز به آن اندازه ای نمی باشد تا که قابل مطرح شدن باشد . البته درست است که مسئولیت و مقصر بخش اعظم این بی توجهی و پایمال کردن حق و حقوق مردم ایران از سوی حاکمان جنایتکار عو امفریبب و دینفروش بر ایران می باشند. ولی سهم سیاست مماشات گران و تجارت پیشگان خون ونفت غرب هم در 30 سال گذشته کم نمی باشد . زیرا که در پشت پرده موجب تقویت این رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندی شده اند تا بدترین شرایط طاقت فرسای ضد انسانی را به مردم ایران تحمیل کنند . اگر نه چگونه می توان پذیرفت که غرب هم رژیم ضد بشری را به دلیل نقض مستمر حوق بشر محکوم می کند. هم سیاست دخالت گری در امور د اخلی کشور های همجوار و منطقه ی خاور میانه و بحران سازی و جنگ افروزی اش را نیز محکوم کند . ولی بازهم شاهد بوده و هستیم که از طرف دیگر با وجود تصویب قطعنامه ی تحریم اقتصادی در شورای امنیت سازمان ملل هنوز هم غرب به سیاست پلید ضد انسانی مماشات گری پشت پرده ی تجارت خون و نفت خود ادامه می دهد. آنگونه که موجب طلبکاری پاسدار یادداشت روز نویس از اوباما شده است.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 11 اسفند ماه سال 1387