گزیده خبر های 15 آذر 91



گزیده خبر های 15 آذر 91
خارج از دستور دعوت مجلس از فرماندهان سپاه براي ارائه گزارش درباره شكار پهپاد آمريكايي
اعضای بازار مکاره به جای اینکه پاسخگوی مطالبات موکلان شان باشند . ولی مشغول  نمایش  فیل هوا کردن شده اندد . زیرا که پاسداران کودتا گر  از موضع ضعف قدرت نمایی کرده  وپیرامونش  گرد وخاک بر پا  نموده  و جنگ روانی تبلیغاتی علیه دشمن  راه انداخته اند. البته بدون آنکه گفته شود اگر چنانچه جنگ شود چگونه قرار است پاسخ موشک های کروز وجنگنده های مدرن از فاصله دور  یا ارتفاع زاد داده شود ؟
دعوت مجلس از فرماندهان سپاه براي ارائه گزارش درباره شكار پهپاد آمريكايي.ابراهيم آقامحمدي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس، با اشاره به شكار پهپاد آمريكايي توسط نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: شكار پهپاد آمريكايي بار ديگر قدرت بازدارندگي و دفاع جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان كشيد.وي افزود: پهپاد آمريكايي به محض ورود به آسمان ايران توسط ايران شكار شد؛ اين مسئله خيلي مهم و اقدامي اساسي است كه مايه اميد و افتخار كشور خواهد بود.آقامحمدي گفت: ايران به قدرتي رسيده كه به محض تجاوز به خاكش سريع واكنش نشان مي دهد و همچنين اين قدرت را دارد كه اگر بخواهد به خاك دشمن نفوذ كند به صورت مقتدر اقدامش را پيش ببرد. وي تصريح كرد: قطعا كميسيون امنيت ملي و كل مجلس اقدام اخير نيروي دريايي در شكار پهپاد آمريكايي را مورد تقدير قرار مي دهند؛ همچنين از فرماندهان و مسئولين نيروي دريايي سپاه براي حضور در جلسه كميسيون امنيت ملي دعوت مي كنيم تا گزارشي كامل از نحوه شكار اين پهپاد ارائه دهند.
این پاسدار به جای اینکه بگوید که چرا مجوز بزرگداشت  سال گرد 16 آذر روز دانشجو با دانشجویان داده نشده است .ولی برای کنترل فضای انفجاری جامعه  خبر از برگزاری مراسم 9 دی 88 ساندیس خوران داده است که پاسخ تظاهرات ضد حکومتی 6 دی روز عاشورای 88 بود .
رئيس ستاد بزرگداشت حماسه 9دي گفت: اين ستاد همانند سال هاي قبل فعال است و بنابر رهنمود رهبرمعظم انقلاب رويكرد تبييني و تحليلي بر فعاليت هاي آن حاكم است.علي محمد نائيني، رئيس ستاد بزرگداشت حماسه 9دي با بيان اينكه ستاد بزرگداشت حماسه 9دي همانند سال هاي قبل در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فعال است، اظهار داشت: ما با مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان ها جلساتي را تشكيل داده ايم و براي انجام مجموعه اي از اقدامات هماهنگي شده است.نائيني ادامه داد: رويكرد تبييني و تحليلي ما بنابر رهنمود رهبر معظم انقلاب در ملاقات سال قبل ستاد، با معظم له است كه اين رويكرد را از طريق توليدات فرهنگي، رسانه اي و نشست هاي بصيرتي پيگيري مي كنيم.رئيس ستاد بزرگداشت حماسه 9دي به فارس گفت: براي 9دي امسال علاوه بر توليدات جديد انجام شده توسط برخي از نهادها، مراكز فرهنگي و تشكل هاي مردم نهاد و خودجوش در مراكز استان ها و شهرستان هاي كشور، نشست هاي تحليلي و تبييني به ويژه در دانشگاه هاي اصلي كشور پيش بيني شده است.وي تصريح كرد: دومين همايش حماسه 9دي در سطح ملي و در تهران توسط سازمان بسيج اساتيد كشور و با حضور نخبگان و شخصيت هاي ملي برگزار خواهد شد.نائيني با بيان اينكه اين همايش در مراكز استان ها هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان كرد: ده ها مقاله علمي نيز تاكنون دريافت شده كه از تعدادي از آثار توليد شده در مراسم 9 دي رونمايي خواهد شد.
درشرایطی که 34 سال است د ستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وقضایی نفوذی و جاسوس دشمن آمریکا تا درون دولت وسایر نهاد های دیگر حکومتی کشف می شود .ولی اکنون پاسدار حسین سلامی ادعای کمدی کرده به راحتی تمام برنامه های آمریکا را بهم ریخته می شود .
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: شكست مجدد آمريكا در عمليات جاسوسي پهپاد نشان داد ايران به راحتي تمام برنامه هاي آمريكا را بر هم مي ريزد.سردار حسين سلامي در مراسم توديع ومعارفه فرمانده جديد سپاه روح الله استان مركزي در اراك با اشاره به شكار مجدد پهباد آمريكايي اظهار داشت: امروز ايران اسلامي به بركت خون شهدا و غيرت مردان و زنان غيورش در مقابل تمام تحريم هاي دشمنان ايستاده و توانسته است اين توطئه دشمنان را به شكست تبديل كند.وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از همان زمان پيروزي انقلاب تاكنون در شرايط تحريم قرار گرفت، اما اين تحريم ها را به فرصت تبديل كرد كه اگر آمريكا اين طور تحريم شده بود، زير بار فشارها يك روز هم بيشتر دوام نمي آورد.وي همچنين گفت: شكست مجدد آمريكا در عمليات جاسوسي اين پهپاد نشان داد دولت آمريكا با وجود برخورداري از قدرت نظامي، توان اقتصادي بالا و تسلط بر نظام سياسي جهان از توانايي لازم براي مقابله با ايران اسلامي برخوردار نيست و ايران به راحتي مي تواند تمام برنامه هاي آنها را به هم بريزد.در اين مراسم سردار مهدي صديق به عنوان فرمانده سپاه روح الله استان مركزي معرفي و از خدمات سردار غلامعلي ابوحمزه قدرداني شد.
معلوم نیست کشوری که مسئولانش آنگونه آسیب جدی به محیط زیست وارد نموده است که گذشته از کلان شهر تهران که بشدت هوایش آلوده شده است  که بعنوان درمان استاندار تهران از شهروندان تهرانی در خواست نموده تا تهران راترک کنند. اکنون از دومین روز آلودگی هوای اراک گزارش شده که موجب تعطیلی مدارس و دانشگاه های این شهر شده است. مسخره اینکه ادعا شده پاسداران کودتاگر به راحتی برنامه های آمریکا را بهم می ریزد.
اراك - خبرنگار كيهان:در پي افزايش غلظت آلاينده هاي جوي، اراك دومين روز تعطيلي خود را تجربه كرد.با توجه به شرايط آلودگي هواي اراك، كميته اضطراري كاهش آلودگي هوا در استانداري برگزار شد و روز سه شنبه كليه مدارس اراك در مقاطع مختلف صبح و عصر، دانشگاهها و مراكز آموزشي تعطيل شد.به گزارش خبرنگار ما، همچنين ادارات نيز كار خود را از ساعت 10 صبح آغاز كردند.در اين رابطه معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي اراك با اشاره به توصيه هاي لازم در اين شرايط گفت: حتي الامكان از تردد خودروهاي شخصي خودداري شود. و مردم عادي بهتر است در طي مدت آلودگي هوا مايعات بيشتر استفاده كنند.دكتر عزتي اظهار داشت: افراد سالمند و بيماران قندي و عروقي و بچه ها نيز كمتر در فضاي باز باشند و سعي كنند از خانه خارج نشوند.هاشمي مديركل هواشناسي استان مركزي هم گفت: اين آلايندگي يك پديده وارونگي است كه از روزهاي گذشته در سطح استان مركزي به خصوص اراك شروع شده روز چهارشنبه اين پديده را در سطح استان به ويژه اراك نخواهيم داشت.
باز هم گزارش  مرگ از کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان  شده است . زیرا که جاده های مرگ آفرینش از دانش آموزان قربانی گرفته است .
يك اتوبوس حامل دانش آموزان روز گذشته در مشهد واژگون شد.به گزارش خبرگزاري فارس، مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي با اعلام خبر فوق گفت: اتوبوس واژگون شده در مشهد حامل دانش آموزان منطقه تبادكان مشهد بوده است.محمدتقي فخريان افزود: سه نفر از دانش آموزان دچار شكستگي از ناحيه دست و پا شده اما حال ساير دانش آموزان مساعد است.گفتني است در اين سانحه يك كارگر شهرداري جان خود را از دست داد.