سه گزیده گزارش تصویری همراه با 3 تصاویرم تنوع


 سه گزیده گزارش تصویری همراه با 3 تصاویرم تنوع . 8 اردیبهشت -93
آبشار اخلمد - مشهد
آبشار "اخلمد" نام آبشاري است كه در استان خراسان رضوي در شمال شرقي ايران ودر شهرستان چناران ميباشد. اخلمد كه از گردشگاههاي طبيعي اطراف مشهد مي‌باشد و قدمتي چند هزار ساله دارد، در دره‌اي در ميان كوه بينالود واقع شده است كه در ابتداي دره، انواع گل‌ها و گياهان زيبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان ميوه به چشم مي‌خورد و پس از طي مسيري آبشار اول كه داراي 23 متر ارتفاع است، مشاهده ميشود و با گذر از ميان اين آبشار و در يك كيلومتري آن، آبشار اصلي اخلمد با ارتفاعي حدودا 40 متري مشاهده مي‌شود و آبشار سوم و چهارم نيز در بالاي اين آبشارها قرار دارد. ده اخلمد داراي باغ‌هاي زيبا و پرمحصولي مي‌باشد و از ميان محصولات اين منطقه سيب و گلابي اخلمد بسيار معروف است. اخلمد در 84 كيلومتري مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.  و آن را با اين نام صدا مي‌زنم.
تولد "بره بَتمن" در نروژ
ارد، خبر دادند. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، "هِگ ويگر"، يك دامپرور نروژي درباره تولد اين بره عجيب مي‌گويد: اين بره تا قبل از تولد و وقتي هنوز در شكم مادرش بود طرز قرارگيري عجيبي داشت و با حالتي شبيه به ايستادن قهرمان فيلم‌هاي سوپرمن كه دست چپش با مشتي گره كرده روي سينه قرار دارد و دست راستش به سمت جلو كشيده شد، اين بره نيز در شكم مادر، پاي چپش را زير شكم جمع كرده بود در حالي‌ كه پاي راستش به سمت جلو كشيده شده بود. وقتي كه اين بره متولد شد، صاحبش تازه متوجه يك مسئله غيرعادي ديگر در آن شد چرا كه چهره اين بره مانند قهرمان نقابدار فيلم‌هاي هاليوودي يعني بتمن بود. به گزارش ايسنا به نقل از "لوكال"، ويگر صاحب اين بره مي‌گويد: اين حيوان در ابتدا نظر مرا جلب نكرد اما ناگهان متوجه حلقه‌هاي پشمي قرينه و سياه‌رنگ در اطراف چشمانش شدم.وي افزود: برخي از مردم اين بره را "زورو" و اكنون نيز "بت‌لم" (برگرفته از نام بتمن) به معني بره خفاش نام گرفته است. من نيز از اين اسم استقبال مي‌كنم و آن را با اين نام صدا مي‌زنم.
مرغي كه ايستاده راه مي‌رود
ايران ناز - يك كشاورز چيني در مزرعه خود مرغي دارد كه فكر مي‌كند پنگوئن است و به همين علت همانند پنگوئنها به صورت قائم راه مي‌رود. نام اين مرغ مجنون "مامبل" است كه در يك مرزعه واقع در "ژيانگسو" در شرق چين زندگي مي‌كند.صاحب اين مرزعه كه "لو شي" نام دارد در خصوص مرغ خود اظهار داشت: "اين مرغ فكر مي‌كند پنگوئن است و به جاي اينكه همانند همنوعان خود به صورت افقي راه برود همانند پنگوئنها به صورت قائم و با غرور راه مي‌رود. "سي مامبل نام پنگوئن قهرمان كارتون "خوش قدم" است. اين پنگوئن به خاطر ويژگي خاصي كه در حركت دادن پاهايش داشت توانست با انجام رقص ويژه‌اي با انسانها ارتباط برقرار كند. اين كشاورز چيني در اين مورد توضيح داد: "من هرگز موفق نشدم كارتون خوش قدم را ببينم اما اين اسم را دوست داشتم. هر چند كه پرنده من شايد ويژگي پنگوئن را نداشته باشد اما به هر حال فكر مي‌كند كه پنگوئن است و به همين دليل اين اسم را برايش انتخاب كردم. خانواده من اين مرغ را خيلي دوست دارند و بنابراين ما تصميم گرفتيم كه به جاي آنكه آن را در ديگ بيندازيم از آن نگهداري كنيم." 
خانه متفاوت!


ديدني از دنياي خرس‌ها


عجيب‌ترين مرغ عشق