هیچکدام! (گفت و شنود)

گفت و شنوددروغ نامه ی کیهان 10 اردیبهشت - 93
هیچکدام! (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو با چرند ؟ خودش را میکشه به گند
گفت : سربازجو خواسته بده حال ، از دوستش کرده سئوال
می تونی تحلیل  کنی وتفسیر، از تعهدم یا تخصصم ،می کنی تقدیر؟
دوستش  داده  جواب ،  چرا  بند را دادی آب؟
من قبول ندارم هیچکدام ، اما تقدیر میکنم اعتماد به نفس تو بد نام
گفت: آقای هاشمی از کم‌تحرکی دولت انتقاد کرده و گفته است؛ اصلاح‌طلبان دارند از دولت سرخورده می‌شوند.
گفتم: برخی از مدعیان اصلاحات که بی‌بلیت سوار قطار دولت شده‌اند، با وعده نسیه درباره حمایت از دولت، پست‌های نقد گرفته‌اند!
گفت: ایشان می‌گوید؛ احمدی‌نژاد در جلسه اصولگرایان گفته است؛ فضای فعلی دولت را هاشمی‌رفسنجانی اداره می‌کند و اصولگراها باید  روی من متحد شوند تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند!
گفتم: دوران اینگونه جنگ‌های زرگری تمام شده که هاشمی از احمدی‌نژاد به عنوان رقیب اصلی خود یاد کند و از آن طرف احمدی‌نژاد هم هاشمی را اصلی‌ترین رقیب خود بداند.
گفت: این در حالی است که اصولگرایان بارها به صراحت نشان داده‌اند نه احمدی‌نژاد را قبول دارند و نه هاشمی را.
گفتم: شخصی از اهل محل پرسید؛ شما تعهد من را بیشتر قابل تقدیر می‌دانید یا تخصصم را؟ گفتند؛ هیچکدام را! اعتماد به‌نفسی که داری را قابل تقدیر می‌دانیم
گفت : سربازجوی شیاد " گشوده دهان گشاد
با انتقاد به احمدی نژاد ، علیه رفسنجانی زده داد
 سپس این پاچه گیر ، به اصلاح طلبان  داده گیر
گفتم : چرا این ابله درازگوش؟ کرده است فرا موش
چگونه از احمدی نژاد می کرد حمایت؟ حال از وی کرده شکایت
گفت : سربازجو کرده حکایت  ، ر فسنجانی نداره رضایت
چون از احمدی نژاد کرده روایت، دولت روحانی در نهایت
 سقوط میکنه میره کنار، دیگ قدرت برایش میره سر بار
سربازجو از موضع مسئول ، گفته نه محمود نه اکبر نداره قبول
اصول گرایان به صراحتمی زنن فریاد ، به این دو ندارن اعتماد
گفتم : چرا سربازجو با چرند ؟ خودش را میکشه به گند
گفت : سربازجو خواسته بده حال ، از دوستش کرده سئوال
می تونی تحلیل  کنیتفسیر، از تعهدم یا تخصصم ،می کنی تقدیر؟
دوستش  داده  جواب ، چرا  بند را دادی آب
من قبول ندارم هیچکدام ،  اما تقدیر میکنم اعتماد به نفست، ای بد نام