مگر کوسه و ریش پهن می شود؟ یا اینکه
باید دم خروس یا قسم حضرت را باور کرد؟
چرا رهبر ومسئولان وپاسداران دست از خود تمسخر کردن ومردم را سر کار گذشتن
یا به ریشخند گرفتن مردم بر نمی دارند و به ادعای پوچ قدرت برتر منطقه ورهبر ام
القرای جهان اسلام و جنبش بیداری منطقه واسراییل نا بود باید گردد با وارونه
وهذیان گویی پایان نمی دهند؟ چون از یک سو بارندگی منجر به جاری شدن سیل ومرگ می
شود .جاده های مرگ آفرین مسدود ومسافران نوروزی
محاصره در کولاک وبرف می شوند وخبری از امداد وخدمات رسانی نیست .از طرف دیگر قطارهای مسافری از ریل
خارج می شوند . هوای آلوده رقیب عزراییل شده است . اکنون هم گزارش شده است هواپیمای مسیر خارک ـ اهواز که در
فرودگاه خارگ دچار حادثه شده است. آخر این چگونه امنیتی در کشور مدتی امن ترین
کشورجهانست که مرگ وناامنی کامل است ؟!
هواپیمای
مسیر خارک ـ اهواز که در فرودگاه خارگ دچار حادثه شده بود، با تلاش خلبان این
هواپیما از حادثه نجات یافت.به گزارش فارس از بوشهر، هواپیمای مسیر اهواز – خارگ
با حدود 50 مسافر و خدمه پروازی امروز پس از طی مسافت مورد نظر، در هنگام فرود
آمدن در باند فرودگاه خارگ، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بادهای سهمگین، با
مشکل روبرو میشود و در آستانه نشستن هواپیما، شدت زیاد باد مانع از نشست آن میشود
و نیرویی در جهت عکس به هواپیما وارد میکند و مجدداً پس از کمی اوج گرفتن،
هواپیما به سوی یکی از بالها تغییر مسیر میدهد و قبل از اصابت کردن آن به زمین،
با مهارت خلبان مجدداً از زمین فاصله میگیرد و مسیر خود را به سمت بوشهر تغییر میدهد
تا شاید در باند فرودگاه بوشهر بتواند فرود بیاید، اما هوای این شهر نیز چندان
برای نشست مساعد نبود و هواپیما مجدداً مسیر خود را با تصمیم خلبان به سمت اهواز
تغییر داد و پس از دو و نیم ساعت پرواز، مجددا به مبداً خود بازگشت.این در حالی است که به گفته
شاهدان عینی، این حادثه میتوانست شکل بدتری به خود بگیرد و در این زمینه تصمیم و
تجربه خوب خلبان این هواپیما، کاپیتان باستانی ستودنی بوده و در آستانه روز جمهوری
اسلامی ایران و ایام فاطمیه، از یک حادثه جلوگیری شد.گفتنی است که این هواپیما در بادهایی بین 25
تا 30 نات نیز میتواند پرواز انجام دهد، اما با توجه به استعلامهای انجام شده،
در هنگام فرود این هواپیما در خارگ و بوشهر، سرعت باد به یکباره به بیش از 35 تا
40 نات رسیده است.این
هواپیما صبح امروز نیز در مسیر خارگ – گچساران که با رعد و برقهایی همراه بوده
است، با تصمیم خلبان باستانی به خارگ باز میگردد.این در حالی است که در ماه گذشته نیز خلبان
باستانی موفق شده بود در فرودگاه بندرعباس، در حالی که موتور چپ هواپیما از کار
افتاده بود، با وجود 50 مسافر، هواپیما را با یک موتور به زمین بنشاند.