نامه ها وصدای شما .

نامه ها وصدای شما . 5 اسفند -93
* جمعی از مسافران شمال کشور: هر سال مسافران شهرهای شمالی کشور در پایان سال برای سفر به این خطه سرسبز و گذراندن ایام نوروز و سپس بازگشت باید مشقت ازدحام خودرو، اتوبوس و ترافیک سنگین در مسیرهای فوق‌الذکر را بکشند. معلوم نیست وعده مسئولان ذیربط درخصوص تعریض محورهای منتهی به شمال از جمله کرج – چالوس هراز و کندوان چه زمانی تحقق خواهد یافت.* خدابنده – تهران: از مسئولان آب و فاضلاب سوال کنید چرا در فصل تابستان نسبت به کندن خیابان‌ها برای طرح فاضلاب شهری اقدام نکردند و در پایان سال و در زمستان مشکلاتی برای مردم ایجاد نمودند البته امسال برف و باران آنچنانی نداشتیم و از این بابت مردم شانس آوردند، با این حال پس از اتمام کار مدتهاست نسبت به جمع‌آوری چارچوب‌های فلزی مخصوص عملیات فاضلاب همچنان فضائی از سطح خیابان‌ها را اشغال کرده در تردد خودروها اختلال ایجاد نموده لطفاً در این خصوص مسئولان امر اقدام نمایند.حمایت از تولید داخلی.مسئولان، مردم را به خرید اجناس ایرانی تشویق می‌کنند، از طرفی هم واردات بی‌رویه اجناس بُنجُل چینی باعث ضرر و خسارت به صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و ورشکستگی و تعطیلی و اخراج کارگرانی می‌شود که محصولات ایرانی تولید می‌کنند. بهتر نیست به جای واردات اجناس چینی، برای به حرکت درآوردن دوباره چرخه تولید در کارخانه‌های تعطیل شده تلاش شود، با پرداخت وام‌های بلندمدت، برای پیشگیری از ورشکستگی و تعدیل نیرو در بقیه کارخانه‌ها اقدام کنند؟ فردی را می‌شناسم که سال‌های گذشته در ساخت ریگراتور کپسول گاز تبحر داشت، اما به دلیل حمایت‌نشدن از سوی دولت‌های قبلی، به دستفروشی روی آورد.علی اکبر فرقانی ـ تهران.درخواست نصب دوربین.تقاطع بلوار فردوس غرب با خیابان سازمان برنامه فاقد دوربین ثبت تخلفات خودروهایی است که از چراغ قرمز عبور می‌کنند. این چهارراه بطور مکرر شاهد تصادفات حتی منجر به فوت است و بسیاری از خودروها علیرغم حجم پرترافیک این چهارراه و تردد عابرین پیاده، با سرعت غیرمجاز تردد می‌کنند که خطرات فراوانی برای مردم ایجاد می‌کند. از مسئولین تقاضای نصب دوربین‌های ثبت تخلف در این چهارراه داریم.جمعی از ساکنین در اطراف این چهارراه
نامه‌های شما
حمایت از تولید داخلی
مسئولان، مردم را به خرید اجناس ایرانی تشویق می‌کنند، از طرفی هم واردات بی‌رویه اجناس بُنجُل چینی باعث ضرر و خسارت به صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و ورشکستگی و تعطیلی و اخراج کارگرانی می‌شود که محصولات ایرانی تولید می‌کنند. بهتر نیست به جای واردات اجناس چینی، برای به حرکت درآوردن دوباره چرخه تولید در کارخانه‌های تعطیل شده تلاش شود، با پرداخت وام‌های بلندمدت، برای پیشگیری از ورشکستگی و تعدیل نیرو در بقیه کارخانه‌ها اقدام کنند؟ فردی را می‌شناسم که سال‌های گذشته در ساخت ریگراتور کپسول گاز تبحر داشت، اما به دلیل حمایت‌نشدن از سوی دولت‌های قبلی، به دستفروشی روی آورد.علی اکبر فرقانی ـ تهران
درخواست نصب دوربین
تقاطع بلوار فردوس غرب با خیابان سازمان برنامه فاقد دوربین ثبت تخلفات خودروهایی است که از چراغ قرمز عبور می‌کنند. این چهارراه بطور مکرر شاهد تصادفات حتی منجر به فوت است و بسیاری از خودروها علیرغم حجم پرترافیک این چهارراه و تردد عابرین پیاده، با سرعت غیرمجاز تردد می‌کنند که خطرات فراوانی برای مردم ایجاد می‌کند. از مسئولین تقاضای نصب دوربین‌های ثبت تخلف در این چهارراه داریم.
جمعی از ساکنین در اطراف این چهارراه
صدای شما
* بابایی – تهران: از مسئولان مترو به ویژه در مسیر خطوط 3 و 4 درخواست می‌کنیم نسبت به افزایش تعداد واگن و کاهش ساعات انتظار ورود قطار به ایستگاه‌ها اقدام نمایند.
*
جمعی از مسافران شمال کشور: هر سال مسافران شهرهای شمالی کشور در پایان سال برای سفر به این خطه سرسبز و گذراندن ایام نوروز و سپس بازگشت باید مشقت ازدحام خودرو، اتوبوس و ترافیک سنگین در مسیرهای فوق‌الذکر را بکشند. معلوم نیست وعده مسئولان ذیربط درخصوص تعریض محورهای منتهی به شمال از جمله کرج – چالوس هراز و کندوان چه زمانی تحقق خواهد یافت.
*
خدابنده – تهران: از مسئولان آب و فاضلاب سوال کنید چرا در فصل تابستان نسبت به کندن خیابان‌ها برای طرح فاضلاب شهری اقدام نکردند و در پایان سال و در زمستان مشکلاتی برای مردم ایجاد نمودند البته امسال برف و باران آنچنانی نداشتیم و از این بابت مردم شانس آوردند، با این حال پس از اتمام کار مدتهاست نسبت به جمع‌آوری چارچوب‌های فلزی مخصوص عملیات فاضلاب همچنان فضائی از سطح خیابان‌ها را اشغال کرده در تردد خودروها اختلال ایجاد نموده لطفاً در این خصوص مسئولان امر اقدام نمایند.
*
جواد چاقری از پاکدشت: مدت 20 روز است تلفن‌های ثابت منطقه الهیه پاکدشت خیابان خرمشهر، خیابان نیلوفر قطع می‌باشد. به شرکت مخابرات مراجعه می‌کنیم هیچ کس جوابگو نیست بنویسید شاید رسیدگی کنند.