علاقه (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 26 بهمن-93

گفت: یکی از سایت‌های ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته است باید قبول کنید که مردم ایران به رژیم اعتقاد دارند و شما در میان آنها جایگاهی ندارید.
گفتم: چه عجب! حرف حساب زده!
گفت: از سران فتنه پرسیده است اگر تصور می‌کنید که از پایگاه مردمی برخوردارید چرا جرأت حضور در میان مردم را ندارید و به‌جای آن در جلسات خصوصی شرکت می‌کنید و خبر آن را به سایت‌ها می‌دهید تا تصور شود که با مردم سر و کار دارید؟!
گفتم: سران فتنه علاوه بر وطن‌فروشی در فتنه 88، در توطئه 25 بهمن 89 نیز قرار بود با مدیریت مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس همان نقش تکفیری‌ها را بازی کنند که نقشه‌شان نقش بر آب شد.
گفت: با این وجود چه ادعاهائی دارند؟!
گفتم: یارو می‌گفت؛ مبادا فکر کنید که من هیچ طرفداری ندارم! بعضی‌ها حاضرند به خاطر من بمیرند! همین دیروز با یکی روبرو شدم که به من گفت؛ حاضرم بمیرم ولی یک لحظه‌ هم تو را نبینم.