اوین نامه ی کیهان 5
اسفند -93
وحشت فتنهگران از حماسه حسینی(خبر ویژه)
وحشت فتنهگران از حماسه حسینی(خبر ویژه)
سربازجو شریعت نداری در اوین نامه اش با ترفند توبره و آخور خوری و یا تیر وچند نشان
زدن با آویزان شدن به امام حسین گفتگوی اصفر ابراهیم زاده که یکی مهره های فعال جزو گروگان گیران کارکنان سفارت آمریکادر 13
آبان 58 بود بدلیل اینکه انتقاد به روس گرایی در گفتگوی خود با روزنامه ی اعتماد کرده آن را بهانه کرده تا اصغر زاده و روزنامه ی اعتماد را زیر تیع سئوال ببرد .برای همین مدعی شده یکی از روزنامههای زنجیرهای در روزهای اخیر از
حضرت سیدالشهدا به عنوان اسطورهای رنگباخته یاد کرده است.
یکی از
روزنامههای زنجیرهای که درصدد جلب «اعتماد» بیگانگان است روز یکشنبه سوم اسفند
ماه گفتوگوی خود با ابراهیم اصغرزاده با موضوع «سبک زندگی و فعالیت دانشجویی» در
دهه 50 را به چاپ رسانده است.خبرنگار اعتماد در بخشی از این مصاحبه
پس از معرفی امام حسین(ع) به عنوان اسطورهای در فرهنگ مذهبی جامعه توسط مصاحبهشونده
میگوید: این اسطورهها به نظر میرسد رنگ باختهاند و برای نسل امروزی آنقدری که
شما میگویید اهمیت ندارند!
البته این پایان ماجرای مصاحبه روزنامه مذکور نیست چرا که در ادامه این مصاحبه ابراهیم اصغرزاده نیز برای آنکه بتواند ارادت خود را به جریانات سوخته افراطیون اصلاحطلب ابراز نماید کار اغتشاشگران در سال 88 را از خودگذشتگی مینامد و میگوید: بحث اصلی ما این است که به عنوان مثال پس از پایان دولت اصلاحات باید همه چیز به یک حالت منطقی، معقول و حسابگرانه برگشته باشد، پس چرا در انتخابات 88 مجددا با یک وضع رمانتیک و آرمانگرایانه بسیار شدید مواجه بودیم؟ تصور ما این بود که جوانان حاضر به این از خودگذشتگی نیستند. پس چه چیز اینجا بازتولید شده است؟ این نشان میدهد که نگاه آرمانخواه خودش را بازتولید میکند و در واقع امر جامعه در مقابل دوگانههای قربانی- متجاوز و معصوم- متجاوز قرار میگیرد و در این بین قهرمان متولد میشود.در ادامه این به اصطلاح گفتوگو نیز خبرنگار روزنامه مذکور با مطرح کردن این سوال بار دیگر از تفکرات غربزده این روزنامه حامی فتنه رونمایی میکند: اما همین نسلی که میگویید با برخورد مواجه شد و عقب کشید و دیگر برایش مسائلی که در سال 78 یا 88 یا نظایر آن پیش آمد، حالت نوستالژیک و شاید یک تراژدی تلقی میشود. چرا ما از آن هیاهو به این سکوت رسیدیم؟حال باید دید کما فیالسابق وزارت ارشاد و مدعیالعموم با این توهین روزنامه مذکور چگونه برخورد مینماید.
البته این پایان ماجرای مصاحبه روزنامه مذکور نیست چرا که در ادامه این مصاحبه ابراهیم اصغرزاده نیز برای آنکه بتواند ارادت خود را به جریانات سوخته افراطیون اصلاحطلب ابراز نماید کار اغتشاشگران در سال 88 را از خودگذشتگی مینامد و میگوید: بحث اصلی ما این است که به عنوان مثال پس از پایان دولت اصلاحات باید همه چیز به یک حالت منطقی، معقول و حسابگرانه برگشته باشد، پس چرا در انتخابات 88 مجددا با یک وضع رمانتیک و آرمانگرایانه بسیار شدید مواجه بودیم؟ تصور ما این بود که جوانان حاضر به این از خودگذشتگی نیستند. پس چه چیز اینجا بازتولید شده است؟ این نشان میدهد که نگاه آرمانخواه خودش را بازتولید میکند و در واقع امر جامعه در مقابل دوگانههای قربانی- متجاوز و معصوم- متجاوز قرار میگیرد و در این بین قهرمان متولد میشود.در ادامه این به اصطلاح گفتوگو نیز خبرنگار روزنامه مذکور با مطرح کردن این سوال بار دیگر از تفکرات غربزده این روزنامه حامی فتنه رونمایی میکند: اما همین نسلی که میگویید با برخورد مواجه شد و عقب کشید و دیگر برایش مسائلی که در سال 78 یا 88 یا نظایر آن پیش آمد، حالت نوستالژیک و شاید یک تراژدی تلقی میشود. چرا ما از آن هیاهو به این سکوت رسیدیم؟حال باید دید کما فیالسابق وزارت ارشاد و مدعیالعموم با این توهین روزنامه مذکور چگونه برخورد مینماید.