توقیف پراید با 130 مورد تخلف

توقیف پراید با 130 مورد تخلف 7  دی – 94
چگونه راننده ی این خودروی پراید بااینهمه خلاف هنوز زنده ا ست ؟برای اینکه خودروهای پراید استاندارد نیستند  حتی خودروی جدیدشان که از واحدتولید خارجوواردعرضه فروش  می شوند . سپس توی جاده های مرگ آفرین موجب تصادف ومرگ سرنشینانش می شوند.بنابراین راننده ی این خودرو به جای جریمه شدن باید جایزه دریافت کند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با 129 مورد تخلف و بیش از 30 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس استان گیلان، سرهنگ "محمود قاسمی" گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی، حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک، یک دستگاه خودرو سواری پراید را به دلیل سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده، مشخص شد که این خودرو به علت تخلفات متعدد دارای مبلغ جریمه 34 میلیون و 650 هزار ریال بوده که تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ مذکور هیچ اقدامی نشده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: خودروی مذکور همچنین دارای 129 مورد تخلف بوده که بیشتر آنها سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکات نمایشی است و بر همین اساس، برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست برای اجرای هرچه بهتر قانون، با پلیس همکاری داشته باشند.