گزیده خبرهای 11 فروردین – 95 قسمت -3

گزیده خبرهای 11 فروردین – 95 قسمت -3
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از وجود ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد.سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور هراز هم اکنون پس از تلاش نیروهای امدادی بر روی مسافران و رانندگان بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.وی با اشاره به وجود ترافیک نیمه سنگین در محور هراز افزود: با توجه به حجم وسائل نقلیه موجود در محور هراز، ترافیک در این محور نیمه سنگین گزارش شده است و نیروی های پلیس از همه ظرفیت های خود برای تسهیل در عبور و مرور رانندگان استفاده می کنند.فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران متذکر شد: با توجه به بارش باران در محور هراز، لغزندگی جاده در این محور وجود دارد و رانندگان باید نهایت دقت خود را در رانندگی انجام دهند.وی گفت: پلیس در محورهای مختلف شرق استان تهران نظیر محور هراز حضور داشته و بر جریان عبور و مرور وسائل نقلیه نظارت دارد و با رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، برخورد لازم را خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال فیلیپین در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد در روز گلزنی بازیکن ایرانی خود، تیم کره شمالی را شکست بدهد.به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته آخر مسابقات مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی امروز سه شنبه و در گروه هشتم، تیم فیلیپین در خانه خود به مصاف تیم کره شمالی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان خود را شکست بدهد. گل اول فیلیپین را میثاق بهادران بازیکن ایرانی این تیم در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند.دیدار ازبکستان و بحرین دو تیم دیگر این گروه در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید. با این حال با توجه یه شکست کره شمالی، صعود ازبکستان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطعی شد و ازبکها هم همانند ژاپن و استرالیا جواز حضور در جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ را به دست آوردند.همچنین در گروه هفتم هم دیدار لبنان با میانمار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این گروه هم تیم کره جنوبی با ۲۱ امتیاز پیش از این صعودش به مرحله نهایی را قطعی کرده بود.
خوان رامون لوپز کارو می گوید بازیکنانش تلاش خودشان را در زمین کرده اند اما ایران تیم قوی تری بوده است.به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی عمان پس از دیدار با ایران در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی روسیه و شکست تیمش در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در هر حال نتیجه را واگذار کردیم. بازی مهم بود می دانستیم حرف قدرتمندی داریم. ایران مستحق صدرنشینی در گروه بودند. به بازیکنانم تبریک می گویم آن ها تلاش خود را کردند اما حریف قوی تر بود.وی درباره تاثیر حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: شرایط عالی بود. در ایران همه چیز خوب بود. زمین عالی بود و فقط می توانم برای ایران آرزوی موفقیت کنم.خوان رامون لوپز کارو درباره حذف تیمش از مرحله نخست انتخابی جام جهانی گفت: از نتایج تیم های دیگر خبر ندارم اما خودمان را برای مسابقه های آینده آماده می کنیم.سرمربی عمان درباره نمایش ایران و اینکه چقدر آنالیزهایش درست از آب درآمد، گفت: امروز شگفت زده نشدم. انتظار این بازی را از ایران داشتم. ایران تیم خوبی است. می دانستیم ایران می تواند گل بزند و می دانستیم ایران می خواهد قدرتش را از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی به رخ بکشد.
زننده دو گل دیدار با عمان با تاکید بر حمایت از فوتبال ملی گفت: این گل ها را به واسطه روز مادر به مادرم تقدیم می کنم.به گزارش ایسنا، سردار آزمون درباره پیروزی بر عمان گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم. امروز روز مادر است و این گل را به مادرم تقدیم می کنم زیرا هر چه دارم از او است.وی افزود: باید از تیم ملی حمایت شود. تا امروز که حماتی ندیدیم.آزمون درباره دروغ 13 امسال نیز گفت: امکانات فوتبال ایران خوب است.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی گفت: کیروش باید بماند و کارش را تمام کند البته درباره استعفایش فدراسیون تصمیم نهایی را می گیرد.به گزارش ایسنا، محمود گودرزی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایرن مقابل عمان اظهار کرد : بازی خوب و زیبایی را تماشا کردیم. خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم و به دور بعد صعود کردیم. انشالله این توفیق را داشته باشیم که در بازی های آینده و دور بعد هم نتایج خوبی بگیریم.وی درباره اینکه کیروش اعلام کرده دولت باید از فوتبال حمایت کند، گفت: ما از فدراسیون فوتبال حمایت می کنیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال هم تصمیم درستی بگیرد تا آنچه به صلاح این ورزش است رقم بخورد. کیروش هم با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد چهارساله دارد و باید بماند و کارش را انجام دهد. البته درباره استعفایش فدراسیون فوتبال است که تصمیم نهایی را می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: در درگیری مسلحانه ماموران نیروی انتظامی استان کرمان با اشرار مسلح در جنوب استان ، یک نفر از اشرار به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر زخمی شده است.به گزارش ایسنا "دادخدا سالاری" از هلاکت و زخمی شدن شدن اشرار مسلح در درگیری با ماموران نیروی انتظامی استان کرمان خبرداد و گفت: در چند روزگذشته تیمی از اشرار مسلح که به قصد اقدامات ضد امنیتی و ناامنی از مرزهای شرقی وارد حوزه جنوبی استان کرمان شده بودند با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان دستگیر شدند.وی افزود: در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به‌ طول انجامید یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و یک نفر دیگر زخمی شد.دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان همچنین گفت: در پاکسازی منطقه چندین قبضه اسلحه و مهمات اشرار مسلح کشف و ضبط شده است.