حمایت تمام قد ترامپ از رییس ستاد انتخاباتی‌اش

پول و زور را دارد و  تریبون های گوناگون تبلیغاتی هم درا ختیار دارد. چرا نباید بی ترمز ودنده عقب کنده شده تخته گاز به جلو نرود واز سیاست چندین ساله مماشات اوباما سواستفاده تبلیغاتی از موضع لمپنی و اتهامیو تهاجمی نکند؟
حمایت تمام قد ترامپ از رییس ستاد انتخاباتی‌اش
لواندووسکی، رییس ستاد انتخاباتی ترامپ (نفر سمت چپ) سوژه جنجالی در انتخابات آمریکا است. او متهم به ضرب و جرح یک خبرنگار زن است.
دونالد ترامپ، از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفته است از کوری لواندووسکی، رئیس ستاد انتخاباتی خود در برابر اتهام ضرب و جرح یک خبرنگار زن حمایت خواهد کرد.
روز گذشته، پلیس فلوریدا اعلام کرد که با مشاهده فیلم ویدیوئی مربوط به واقعه حمله رئیس ستاد دونالد ترامپ به خبرنگاری به نام میشل فیلدز، تصمیم گرفت کوری لواندووسکی، ۴۲ ساله را برای حضور در دادگاه احضار کند. در صورت اثبات اتهام، لواندووسکی با مجازات حداکثر یک سال حبس مواجه خواهد شد.
در پی صدور احضاریه پلیس،ترامپ که برای حضور در رای‌گیری مقدماتی ایالت ویسکانسین با هواپیما عازم آن ایالت بود، به خبرنگارانی که او را همراهی می‌کردند گفت که در هر حال، از رئیس ستاد انتخاباتی خود حمایت خواهد کرد.
وی اظهارات میشل فیلدز در مورد برخورد کوری لواندووسکی با او را زیر سئوال برد و با اشاره به آثار ضرب و جرح روی بدن خانم فیلدز، گفت: "شما از کجا می‌دانید که این علایم قبلا آنجا نبوده است؟" دونالد ترامپ در اشاره به احتمال برخورد قضایی با رئیس ستاد انتخاباتی خود گفت: "من نمی‌گذارم زندگی یک نفر به همین سادگی تباه شود و به نظر من، هیچ هیات منصفه‌ای به خاطر صحنه‌ای که دیدید یک نفر را محکوم نمی‌کند و زندگی او را به باد نمی‌دهد."
به گفته پلیس فلوریدا، فیلم ویدیوئی که از دوربین‌های نصب شده در یک ساختمان متعلق به ترامپ به دست آمده، نشان می‌دهد که هنگامی که مشیل فیلدز می خواهد از ترامپ سئوالی بکند، کوری لواندووسکی او را می‌گیرد و با خشونت به عقب می‌کشد. این واقعه روز ۸ مارس رخ داد. دونالد ترامپ گفته است که اطمینان کامل دارد رئیس ستاد انتخاباتی او تبرئه خواهد شد.
پس از انتشار خبر احضار کوری لواندووسکی، ترامپ اساسا منکر این حادثه شده و گفته بود که این لواندووسکی نبود که فیلدز را گرفت و کشید بلکه وقتی که میشل فیلدز می‌خواست خود او را بگیرد و سئوالی کند، لواندووسکی راه او را سد کرد. با اینهمه، ساعاتی بعد دونالد ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی گفت که "شاید کمی به او دست زد، اما من چیزی ندیدم، بیشتر به نظر می‌رسد که می‌خواست خبرنگار را از من دور کند."
در پاسخ به این اظهارات، میشل فیلدز در یک پیام توئیتری نوشت: "شرح من از واقعه عوض نشده! جدی می‌گویم، دروغ بس است."

منبعبی بی سی