ابراز تاسف اتریش از لغو سفر حسن روحانی

برای لغو این سفر نظر و دلایل و تحلیل های گوناگونی ارائه شده است. ولی آنچه مهم است نباید نقش محوری خامنه ای و پاسداران ود لواپسان نگران هسته ای در مخالفت با برجام و عدم لغو تحریم ها و لغو این سفر نادیده گرفته شود. چون پاسداران پس از برجام بطور عمد آزمایشات  و پرتاب موشک دوربرد بانوشتار عبری نابودی اسراییل از پهنه روزگار  را گسترش داده اند .تا نه اینکه موجب تشدید تحریم ها شود که آمریکا  با متحدانش  خواهان پیگیری این موضوع در شورای امنیت سازمان ملل شود .درصورتیکه هدف روحانی از این سفر تقویت جایگاه برجام و لغو تحریم ها وبرگ تبلیغاتی برای  برگزاری نمایش انتخابات میاندوره ای 69 نماینده مجلس دوره دهم باشد .

دفتر ریاست جمهوری اتریش از لغو سفر حسن روحانی به این کشور ابراز تاسف کرده است.
به گزارش تسنیم، دفتر ریاست جمهوری اتریش اعلام کرد که هاینس فیشر، رئیس جمهوری این کشور، از لغو سفر حسن روحانی به وین ابراز تأسف کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اتریش اعلام کرد فیشر با تأکید بر اینکه درباره امنیت و شرایط ایمنی هر کشور، مقامات همان کشور تصمیم‌گیری می‌کنند افزوده است که لغو سفر روحانی آسیبی به روابط دو کشور نمی‌زند.
پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران دیروز اعلام کرد سفر روحانی به اتریش، به دلایل امنیتی و به منظور انجام هماهنگی های بیشتر با توافق طرفین در زمان مناسب انجام خواهد شد.
این سفر قرار بود روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صورت گیرد.