تحصن «مقتدا صدر» داخل «منطقه سبز» بغداد

با برپا کردن خیمه شخصی آغاز شد
تحصن «مقتدا صدر» داخل «منطقه سبز» بغداد 9 فروردین -95
 اجرای اصلاحات در عراق موردخوشآیند خامنه ای وپاسداران نیست .چون راه می برد به پیگیری خواست معترضان عراقی که  در تظاهرات هفتگی خود خواهان بازداشت ومحاکمه و مجازات مزدور دست نشانده ی نوری مالکی و شرکایش می باشند. بنابراین عجیب است که چرا خبرگزاری پاسداران فارس این خبررا بازتاب داده است؟ باید منتظر ماند و دید چه هدفی از بازتاب این خبر دنبال می شود؟
خبرگزاری فارس: تحصن «مقتدا صدر» داخل «منطقه سبز» بغداد 
رهبر جریان صدر عراق که مردم را برای حمایت از اصلاحات سیاسی-اقتصادی جدی در کشورش به تظاهرات و تحصن فراخوانده، خود به تحصن‌کنندگان پیوست.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر عراق، از حامیان جدی اصلاحات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی امروز عراق، در «منطقه سبز» (المنطقة الخضراء) خیمه تحصن برپا کرد.طبق گزارش شبکه «السومریه» عراق، صدر امروز در جمع تحصن‌کنندگان در مقابل بخشی از منطقه سبز بغداد حاضر شد و پس از سخنانی به داخل منطقه سبز رفت و خیمه تحصن بر پا کرد.

منطقه سبز بغداد، محل استقرار نهادهای دولتی عراق مثل مقر نخست‌وزیری و ساختمان پارلمان و همچنین سفارتخانه‌های متعدد از جمله سفارت آمریکا و انگلیس است.رهبر جریان صدر اعلام نکرد که تا چه زمانی برای حمایت از روند اصلاحات در عراق و مبارزه با فساد به تحصن ادامه می‌دهدصدر از سه هفته پیش هواداران خود و مردم عراق را به تظاهرات هفتگی در روزهای جمعه فراخوانده و از آنان خواسته که در حمایت از اصلاحات جدی در عراق و مبارزه با فساد به تظاهرات و تحصن خود ادامه بدهند.