گفت و شنود قهوه

دروغ نامه ی کیهان 11 شهریور - 96
گفت و شنود 
قهوه
گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: يک نماينده عضو فراکسيون اميد گفته است؛ پيمان ما با فهرست اميدي ها تا دم در مجلس بود!

    گفت: منظورش چيست؟!

    گفتم: خب! منظورش اين است که قرار نيست در مجلس تابع اين فراکسيون باشند و هر چه که مدعيان اصلاحات اراده کردند را انجام بدهند!

    گفت: ولي مدعيان اصلاحات که مي گفتند فراکسيون اميد اصلي ترين فراکسيون مجلس است.

    گفتم: اين نماينده مي گويد اگر فراکسيون اميد در ادعاي خود صداقت دارد و راست مي گويد، اسامي اعضاي خود را منتشر کند تا وزن اين فراکسيون براي همه مشخص شود.

    گفت: پس آنهمه قول و قرار که با هم گذاشته بودند و مي گفتند ما يک روح هستيم در چند بدن و... چه مي شود؟!

    گفتم: از قول يک مرد انگليسي نقل کرده اند که مي گفت؛ من و نامزدم اليزابت تصميم گرفتيم خودمان را از روي پل درون رودخانه بيندازيم، اليزابت درون آب پريد و من... هوا خيلي سرد بود و يک فنجان قهوه داغ مي چسبيد