اقتدار ایران در منطقه به برکت عاشورا است


امام جمعه کرمانشاه:
اقتدار ایران در منطقه به برکت عاشورا است  8 مهر – 96
گذشته از اینکه این ادعای پوچ این شیخ  اعتراف به برتری  شیعه بر اهل تسنن است . برای اینکه شهرونذان منطقه اهل تسنن اند . ازطرف دیگر این شیخ  نادان هنوز نمی داند معنی اقتدار چیست؟ چون سیاست جنگ افروزی وتهدیدهای تروریستی ومداخله جویی درامورد اخلی کشورهای منطقه وهمسایه از سوی پاسداران اقتدار نامیده شده است درحالی که چنین سیاستی موجب انزوای رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه درمنطقه وجهان شده است
امام جمعه کرمانشاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز با اقتدار تمام در خاورمیانه ایستاده است.
به گزارش ایسنا، آیت الله مصطفی علما در  خطبه های نماز جمعه به واقعه عاشورا و جانفشانی امام حسین و یارانش اشاره‌داشت و اظهار کرد: امام حسین (ع) تمام هدفش در راهی شدن به صحرای کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود.
آیت الله علما امر به معروف و نهی از منکر را شیرازه اصلی اسلام دانست و ادامه داد: یادمان باشد این فرضیه نباید هرگز به فراموشی سپرده شود.
امام جمعه کرمانشاه همچنین به دو روز مهم تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: امام راحل فرمود ما هرچه داریم از تاسوعا و عاشورا داریم و اگر امروز اسلامی هست به برکت خون شهدایی است که در صحرای کربلا به زمین رخته شد.
آیت الله علما تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی و الگوگیری از بصیرت، دلاوری و جانفشانی قمربنی هاشم و شهدای دشت کربلا است که امروزامثال شهید حججی‌ها چشم بر روی امیال دنیا می‌بندند و خود را فدای ملتشان می‌کنند.
آیت الله علما با بیان اینکه شهادت محسن حججی غوغایی در کشور راه انداخت، افزود: کشور به این فضا احتیاج داشت تا به دنیا بفهماند که انقلاب زنده است، باید انقلابی فکر کنیم، این انقلاب باید زنده، با نشاط و در دنیا مطرح باشد.
وی در پایان گفت: اگر امروز ایران در کمال آرامش و امنیت است و به قدرتی بزرگ در خاورمیانه تبدیل شده است، همه و همه به برکت زنده نگه داشت تاسوعا و عاشورای حسینی است.